Vilka här har konton på Motogp.com? Jag köpte precis det stora för 35 euro. Kanske lite kocko, men roligt med live sändning av tester m.m som man annars inte får se.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Swedie skrev:Vilka här har konton på Motogp.com? Jag köpte precis det stora för 35 euro. Kanske lite kocko, men roligt med live sändning av tester m.m som man annars inte får se.
Swedie skrev:Vart hittar man förra årets race? Försökt att hitta Full Race. Men icke!
Swedie skrev:Just nu köra MotoGP o jag kan se tider m.m, men det ska ju tydligen vara så att man ska kunna se Live Video!!! Men var!?!?! Argh, betala inte 35 euro för lite text!
tate skrev:skulle det vara möjligt för 2st att dela på ett konto? Inte nu för att jag har tänkt detmen skulle det vara möjligt....
Pålle skrev:
Azzurro skrev:Funkar inte för mig, hvilken browser har du? har du XP SP2, pop up blocker etc?
Swedie skrev:Vilka här har konton på Motogp.com? Jag köpte precis det stora för 35 euro. Kanske lite kocko, men roligt med live sändning av tester m.m som man annars inte får se.
Funkar inte för mig heller eftersom jag har IEs popup blocker.Azzurro skrev:Alle free practice sessions i europa skal være live video, var det i fjor.
Jeg har ett problem, da jeg klikker på results linkene på motogp.com skjer det ingen ting. har inte på pop-up blocker, har forsøkt med bøde IE og Mozilla.
er det andre som har samme problem?![]()
sandstream skrev:Funkar inte för mig heller eftersom jag har IEs popup blocker.
Kolla nere till höger så ser du att du får en ikon som du kan klicka på för att tillåta popuper tillfälligt (sidan laddas om och du får klicka på länken igen).
Undrar hur man tänker när man gör en sajt som inte fungerar som den ska för dem som har den vanligaste miljön (XP SP2, IE)![]()
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |