Motogp.com konto?

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Vilka här har konton på Motogp.com? Jag köpte precis det stora för 35 euro. Kanske lite kocko, men roligt med live sändning av tester m.m som man annars inte får se.

Jag har! Det är überfett, inte för att jag blivit så mycket lyckligare av det men ändå.

/Joakim

Klart

Klart att man har det :tummenupp Hur ska man annars klara sig i sommar?

Swedie skrev:
Vilka här har konton på Motogp.com? Jag köpte precis det stora för 35 euro. Kanske lite kocko, men roligt med live sändning av tester m.m som man annars inte får se.

Jeg har konto, hadde det i fjor også :tummenupp

jag köpte nåt sånt där pkt för typ 2 år sedan, fattade aldrig hur man fick tillgång tillgrejern :va Sen e man väl cp skadad, vad vet jag :huvet

Just nu köra MotoGP o jag kan se tider m.m, men det ska ju tydligen vara så att man ska kunna se Live Video!!! Men var!?!?! Argh, betala inte 35 euro för lite text!

Har också stora paketet.

Tror inte alla kval, practise finns på live video, men alla race gør det iaf.

Swedie skrev:
Just nu köra MotoGP o jag kan se tider m.m, men det ska ju tydligen vara så att man ska kunna se Live Video!!! Men var!?!?! Argh, betala inte 35 euro för lite text!

Alle free practice sessions i europa skal være live video, var det i fjor.

Jeg har ett problem, da jeg klikker på results linkene på motogp.com skjer det ingen ting. har inte på pop-up blocker, har forsøkt med bøde IE og Mozilla.
er det andre som har samme problem? :(

Bifogat

• Image1.jpg
    Image1.jpg
    28.5 KB · Visningar: 65
skulle det vara möjligt för 2st att dela på ett konto? Inte nu för att jag har tänkt det :hihi men skulle det vara möjligt....

tate skrev:
skulle det vara möjligt för 2st att dela på ett konto? Inte nu för att jag har tänkt det :hihi men skulle det vara möjligt....

ikke vær snål :fatta!
kan du sjekke om result linken funker for deg? :pannkyss

Swedie skrev:

Jag har också stora paketet! Hur gott som helst. Den här säsongen kommer bli über, så den kommer nog vara värd 35 Euro...hoppas ja... :gnissla

Azzurro skrev:
Alle free practice sessions i europa skal være live video, var det i fjor.

Jeg har ett problem, da jeg klikker på results linkene på motogp.com skjer det ingen ting. har inte på pop-up blocker, har forsøkt med bøde IE og Mozilla.
er det andre som har samme problem? :(
Funkar inte för mig heller eftersom jag har IEs popup blocker.
Kolla nere till höger så ser du att du får en ikon som du kan klicka på för att tillåta popuper tillfälligt (sidan laddas om och du får klicka på länken igen).

Undrar hur man tänker när man gör en sajt som inte fungerar som den ska för dem som har den vanligaste miljön (XP SP2, IE) :rolleyes:

sandstream skrev:
Funkar inte för mig heller eftersom jag har IEs popup blocker.
Kolla nere till höger så ser du att du får en ikon som du kan klicka på för att tillåta popuper tillfälligt (sidan laddas om och du får klicka på länken igen).

Undrar hur man tänker när man gör en sajt som inte fungerar som den ska för dem som har den vanligaste miljön (XP SP2, IE) :rolleyes:

Ställ in den så den alltid tillåter pop-ups från motogp.com istället, ska gå.

/Joakim

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...