GSXR1100R
The older i get the faster i was
http://www.bike-promotion.de/ arrangerar och Familjen Lacknack är vanligtvis den Svenska kontakten.J.Andersson skrev:2389675Vem arrangerar dessa bandagar då när svenskarna brukar hålla till...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
http://www.bike-promotion.de/ arrangerar och Familjen Lacknack är vanligtvis den Svenska kontakten.J.Andersson skrev:2389675Vem arrangerar dessa bandagar då när svenskarna brukar hålla till...
Varvad var fjärde varv då ungefär av Rossi and the posse... fast du kanske inte hade tillgång till kvaldäck iofsGSXR1100R skrev:2389671Jag körde 2.29 i påskas...
ja dig kör ju tom. jag omnewstead skrev:2389699Varvad var fjärde varv då ungefär av Rossi and the posse... fast du kanske inte hade tillgång till kvaldäck iofs
Själv skulle jag förmodligen bara bli varvad en gång för jag skulle bli så skitnödig när en raket flög förbi att jag skulle ta raka spåret ut i sandlådan och gräva ner mig.

App app app, jag körde 2.29.72 så du slog mig nog inte med så många tiondelar! Men Wille Backlund måste ha dopat sig med dunderhonung för han var nere på 2.25 på sista racet om jag minns rätt.GSXR1100R skrev:2389671Jag körde 2.29 i påskas men jag är helkass, t.o.m Jorpes körde snabbare än mig, men jag slog i.a.f Torkel & Bingo.... dock hade jag 750 cc mer än Torkel.
Brno är sjukt kul![]()

En fråga: vad är skillnad mellan Pole och Superpole?Axxexs skrev:23899162.02:292 som är pole i 250 är rätt snabbt det med!! Det är snabbare än vad nån i WSBK kört på sina vanliga kval, förutom på deras superpole då.
Pole är väl ett vanligt kval med öppen depå och Superpole är när förarna skickas ut en och en för varsitt fritt flygande varv.Åsa skrev:2389929En fråga: vad är skillnad mellan Pole och Superpole?
Axxexs skrev:2390060Några foton till från Tysken Marc nere från depån:

wishful thinking.. vart fan ser du en drule där??newstead skrev:2390067Vid första anblicken såg det ut som nån hade stoppat in en kewk under tanken på tredje bilden![]()
pervertSug på dencrashtestdummy skrev:2390284wishful thinking.. vart fan ser du en drule där??pervert
![]()

eeh okej.newstead skrev:2390390Sug på den
Edit: Man får inte förstora den![]()
Ok, för 10 gånger pengarna får man dubbla noggrannheten, bra affär för de som kan tänkas vara intresserad av länkarna jag postade (inte MotoGP-team då). Tänk dig kylarvätskan som rör sig ungefär i samma intervall som däcken, hur ofta behövera du visa den tempen annat än med hela grader? I en annan applikation kanske det är viktigt.Golddigger skrev:
Anders är en klippa men du kan inte ens stava till professionell verksamhet.Golddigger skrev:2389241En man som förstår skillnaden på hobby och proffesionell verksamhet!![]()
Neutral skrev:2390725Ok, för 10 gånger pengarna får man dubbla noggrannheten, bra affär för de som kan tänkas vara intresserad av länkarna jag postade (inte MotoGP-team då). Tänk dig kylarvätskan som rör sig ungefär i samma intervall som däcken, hur ofta behövera du visa den tempen annat än med hela grader? I en annan applikation kanske det är viktigt.
Anders är en klippa men du kan inte ens stava till professionell verksamhet.![]()
![]()
Så var det inte alls meningen. Jag tänkte bara "upplysa" om att man själv kan köpa en likadan för runt 600, Jula tar just nu 449 tror jag. Att de sedan säkert inte lika noggranna som en för 10.000 får väl vara då tycker jag. Axexxs får rätta mig här men jag tror inte de mäter däcken med den där alls utan vad jag sett så har de givare monterade i hugger/framskärm som mäter ihop med övrigt telemetri, tre stycken i bredd så man kan mäta skillnaden på mitten och sidorna under drift. När man kommit in i depån har säkert åtskilliga grader skrubbats av redan. En gissning är att man mäter t ex asfalttempen med "pistolen". Kan förstås skilja mellan teamen också.Golddigger skrev:2390808Men jag uppfattade ditt svar på X-up:s inlägg som hostilt, som att han var fel ute. Vad han sa var att han hade en precis likadan på jobbet (gissar att det är av den noggranna sorten) och att den kostade runt 10K vilket han garanterat har rätt i.![]()
|
|
KTM firar 100 år av 6DAYS
KTM firar 100 år av 6DAYS® ... |
|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife