Neutral skrev:
Tror nog iofs att de inte att de du länkar till är i närheten av hur noggrann den Temp-pickan är.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Neutral skrev:
Det hade varit grymt kul men topp 10 känns kanske lite mer realistiskt just nu.Webspy skrev:Och Vermulen topp 5!
Väldigt OT, sorry about that!Neutral skrev:
Axxexs skrev:2389115Finns på Clas Olhson för mindre än en tusing me!
http://www.clasohlson.se/shop/store...ign=N&WAGID=25089&NoCache=2006-08-19+10:29:18
Men man mäter bara yttertempen då med en sån. Vissa vill ha så man kan sticka in mätaren in i stommen och mäta där.
Sök på stektermometer på Clas Ohlson...sandstream skrev:2389250Lite mer OT: Borde inte en mätare med en pinne som man kör in i däcket en bit vara betydligt billigare?
sandstream skrev:2389250Lite mer OT: Borde inte en mätare med en pinne som man kör in i däcket en bit vara betydligt billigare?
Sen så slipper man att föraren måste hålla fullt gas fram tills man ska mäta för att inte kyla av gummit på ytan. Om man inte har den monterad under tiden man kör iof.Axxexs skrev:2389231Ett par till.
# 84 är Dansken Kenni Aggerholm!![]()
Dom sänder NU. på Eurosport. typ ngt. inför-program. Nyss var det om Rossi SRmoroder skrev:2389375Thx![]()
Heja Kalliocrashtestdummy skrev:2389417Dom sänder NU. på Eurosport. typ ngt. inför-program. Nyss var det om Rossi SR![]()
Jag körde 2.29 i påskas men jag är helkass, t.o.m Jorpes körde snabbare än mig, men jag slog i.a.f Torkel & Bingo.... dock hade jag 750 cc mer än Torkel.J.Andersson skrev:2389664Ni som varit i tjeckien å harvat vad ligger en rookie på den banan, tider alltså...
Dem där grapparna är sjuka alltså, blir lika imponerad varje gång...
Vem arrangerar dessa bandagar då när svenskarna brukar hålla till...GSXR1100R skrev:2389671Jag körde 2.29 i påskas men jag är helkass, t.o.m Jorpes körde snabbare än mig, men jag slog i.a.f Torkel & Bingo.... dock hade jag 750 cc mer än Torkel.
Brno är sjukt kul![]()
|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife