MotoGP #8: Gran Premio d’Italia Oakley

Du vet att Viñales inte kört Yamaha på snart ett år?
Det gissar jag hen vet, jag själv tänker på Aleix uppe i toppen. Jag tänkte likadant med Miller så långt ner och inte lyckades streta sig högre upp i listan. Kan ju inte kännas bra att sitta på ett rött exemplar en sådan dag.

Vinales problem har ju varit starterna och racetempo med full tank om jag minns rätt? Efter ett litet tag så brukar han väl sätta samma tider som täten?
Men tappar du 5 placeringar från start så tar det ju ett helt race att ens komma tillbaka till ruta ett igen.

Jag har aldrig gillat MM, men måste verkligen ge honom en eloge för hur han kämpar. Rent omänskligt att göra en highsider, se hojen brinna upp och sen kasta sig på reservhojen inom några minuter.

Jag har aldrig gillat MM, men måste verkligen ge honom en eloge för hur han kämpar. Rent omänskligt att göra en highsider, se hojen brinna upp och sen kasta sig på reservhojen inom några minuter.
Håller med helt! Aldrig gillat han heller efter han tryckte Luthi i Moto2 men satan vilken vinnarskalle han är! Hans passion till racing och talang är ju något makalöst! Huuur kan han ens fundera att offra kroppen när han har så många titlar och stålar. Respect!

Rins gick i backen och är riktigt sur på Nakagami. Varför det undrar jag?

Det där är ju ungefär samma incident som den med Zarco och Pol Espargaro på Brno 2020...Mycket svårt för föraren med innerspår att ens se konkurrenten utanför...Mycket svårt för konkurrenten utanför att veta att någon försöker ta luckan på innern...Svårbedömt är bara förnamnet...

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman