MotoGP 3 Demo - Nu ska vi mötas upp vi på SH

Scott Sexpump

Ballistic
Gick med
27 Feb 2004
Ort
ÖRNSKÖLDSVIK
Hoj
[SÅLD] Yamaha R6 [SÅLD]
Totalt fiasko igår. :mad

Jag kommer att designa om hela VPN lösningen.
Har fått en del tips av Nätverksproffset Andreas1

Sorry för det hela. Men det blir så när man är glad amatör.

Jag kommer att skicka ut nya login till samtliga. Adressen kommer att vara densamma. Dock kommer VPN att vara inaktiverat ett tag framöver.
 

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Ort
Skåne
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
Totalt fiasko igår. :mad

Jag kommer att designa om hela VPN lösningen.
Har fått en del tips av Nätverksproffset Andreas1

Sorry för det hela. Men det blir så när man är glad amatör.

Jag kommer att skicka ut nya login till samtliga. Adressen kommer att vara densamma. Dock kommer VPN att vara inaktiverat ett tag framöver.

Fan vad bra att någon tar detta på allvar. :tummenupp

Jag är nere i typ 40 i seed nu. "Det tar sig", som pyromanen sa. :cdevil
 

Qwert

snabbast
Gick med
10 Aug 2005
Ort
Skövde
Hoj
ZX-6R och KX450F
Är det någon som fått sin gamepad att fungera till Motogp 07 i vista? Får den inte att fungera :confused:
 

БОБАН

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Husaberg FS 650 -07, Aprilia RS 125 -03
Nu har jag varit tvungen att formatera om min dator så all min seed har försvunnit:gråta :gråta

Aja jag ska iaf komma till 0.

När ska vi börja med LAN?
 

andreas1

Fucking good karma
Gick med
12 Jun 2007
Ort
Robertsfors
Hoj
CBR900RR Fireblade
Nu har jag varit tvungen att formatera om min dator så all min seed har försvunnit:gråta :gråta

Aja jag ska iaf komma till 0.

När ska vi börja med LAN?

När jag senast pratade med Sexpumpen kom vi överens om att de behövdes lite förändringar eftersom vi hittade små brister i själva lösningen. Därför kommer lanandet kanske dröja ett tag medans dessa (förhoppningsvis) förbättringar implementeras.

Nu är jag iaf tillbaka hemma och har kvällarna fria fram till torsdag (vad jag vet) så med lite tur kanske vi hinner dra nått spel före helgen? Annars går de ju alltid att spela via internet om man vill.

Tråkigt med seeden men värre är de om man ligger på 92 och inte kommit ner lägre. :rolleyes:
 

Scott Sexpump

Ballistic
Gick med
27 Feb 2004
Ort
ÖRNSKÖLDSVIK
Hoj
[SÅLD] Yamaha R6 [SÅLD]
Hmm. Ja, Vista kan jag inte uttala mig om. Inte riktigt läge för burken att börja tampas med den koden :)

Men, i windows xp kör jag med en logitech dual action eller vad det heter.
Farligt nära däcket som hayden gör reklam för, benämningsmässigt i.a.f. :)


Är det någon som fått sin gamepad att fungera till Motogp 07 i vista? Får den inte att fungera :confused:

Det där lät ju ganska surt. Jävligt surt. :huvet

Nu har jag varit tvungen att formatera om min dator så all min seed har försvunnit:gråta :gråta

Aja jag ska iaf komma till 0.

När ska vi börja med LAN?

Du är ju snäll som ger mig kredit då det var du som hittade alla brister. :pannkyss

Funderar starkt på att bygga om hela VPNlösningen ikväll. Frugan jobbar.

Finns du tillgänglig på msn så vi kan pröva? :)
När jag senast pratade med Sexpumpen kom vi överens om att de behövdes lite förändringar eftersom vi hittade små brister i själva lösningen. Därför kommer lanandet kanske dröja ett tag medans dessa (förhoppningsvis) förbättringar implementeras.

Nu är jag iaf tillbaka hemma och har kvällarna fria fram till torsdag (vad jag vet) så med lite tur kanske vi hinner dra nått spel före helgen? Annars går de ju alltid att spela via internet om man vill.

Tråkigt med seeden men värre är de om man ligger på 92 och inte kommit ner lägre. :rolleyes:
 
Last edited:

scud

meldeM
Gick med
19 Apr 2004
Ort
..
Hoj
HYM 1100S
Är det någon som fått sin gamepad att fungera till Motogp 07 i vista? Får den inte att fungera :confused:

Jag sprang och köpte en Xbox 360 kontroll för Windows (usb-kontakt istället för den som används till xboxen). Den fungerar klockrent i Vista, till och med knapparnas färger stämmer med dem i spelet. Kontrollen är riktigt smidig tycker jag, flera analoga axlar som gör att man kan svänga/gasa/bromsa/luta analogt (dvs inte på/av som det är med knappar).
Pyntade 300-350 kr nånting för den.
 

Scott Sexpump

Ballistic
Gick med
27 Feb 2004
Ort
ÖRNSKÖLDSVIK
Hoj
[SÅLD] Yamaha R6 [SÅLD]
Vill ha, Vart köpte du den? LÄNK Please.
Största problemet jag har är att jag inte kan gasa lagomt i vissa kurvor.
Bromsa likaså.....


Jag sprang och köpte en Xbox 360 kontroll för Windows (usb-kontakt istället för den som används till xboxen). Den fungerar klockrent i Vista, till och med knapparnas färger stämmer med dem i spelet. Kontrollen är riktigt smidig tycker jag, flera analoga axlar som gör att man kan svänga/gasa/bromsa/luta analogt (dvs inte på/av som det är med knappar).
Pyntade 300-350 kr nånting för den.
 

flöjt

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2003
Ort
Gävle
Hoj
GSR 750 -12
Såg att det finns nån pryl där man kan ställa in simulatationen (stavning?) i spelet.. Hur har ni den, på max eller? :gnissla
 

БОБАН

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Husaberg FS 650 -07, Aprilia RS 125 -03
Det där lät ju ganska surt. Jävligt surt. :huvet

Jo speciellt när man låg på 22:huvet Datorn låste sig och man kunde inte röra något på skrivbordet eller startmenyen osv pröva ett tag med bara tangentbordet men orkarde inte tillslut.

Nu funkar det fint iaf:)

Jag sprang och köpte en Xbox 360 kontroll för Windows (usb-kontakt istället för den som används till xboxen). Den fungerar klockrent i Vista, till och med knapparnas färger stämmer med dem i spelet. Kontrollen är riktigt smidig tycker jag, flera analoga axlar som gör att man kan svänga/gasa/bromsa/luta analogt (dvs inte på/av som det är med knappar).
Pyntade 300-350 kr nånting för den.

Ha vad är det för fusk :tungan

Själv kör man på tangentbordet.

Såg att det finns nån pryl där man kan ställa in simulatationen (stavning?) i spelet.. Hur har ni den, på max eller? :gnissla

Vad gör den?:va Tror min är på 0...
 
Last edited:

flöjt

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2003
Ort
Gävle
Hoj
GSR 750 -12
Vad gör den?:va Tror min är på 0...

Jag har ett svaaaaagt minne av att det fanns en sådan i tidigare moto gp spel också (det var ett par år sedan jag spelade som mest) och då blev det helt enkelt jävligt mycket svårare om man hade mätaren på max istf 0.
Typ mycket känsligare på hur man bromsar och hur tidigt man kan ge gas osv.

Iofs är det bara att testa och se vad som händer, men det är lite svårt för mig som sitter på jobbet nu fram tills midnatt ikväll...
 
Nyheter
Sherco 2025 – Första intrycket.

Fotograf: Dan Gustavsson (G...

Shercos nya enduroprogram för 2025!

Igår kväll presenterades Sh...

Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Top