MotoGP 3 Demo - Nu ska vi mötas upp vi på SH

Zee skrev:
2620853 Hubba hubba! :) Biljetter till På 2-hjul? Är det endast inträde då, eller ingår ev. resekostnader? Vem sponsrar?

Jag kan fixa med regelbundna körningar och bokföra resultat m.m., men då måste vi enas om mer strikta regler och körningar, samt delrejs och finaler osv. Kanske vore det lämpligt att ha ett delrejs i veckan (eller månaden)?
[/B]

Nä, endast inträde. ;)

Gör det som du tror blir bäst. Tråden kommer grandskas av Stofair (de som håller i mässan). De vill kunna föra över listan till deras sajt oxå, och de vill länka hit oxå för fler att delta.

Swedie skrev:
2621314 Nä, endast inträde. ;)

Gör det som du tror blir bäst. Tråden kommer grandskas av Stofair (de som håller i mässan). De vill kunna föra över listan till deras sajt oxå, och de vill länka hit oxå för fler att delta.
Är det inte lämpligare o starta en ny officiell tävlingstråd då?

Så kan vi som suger på det här spelet fortsätta spela i den här tråden.

Ett mycket bra förslag av dig Ricken, då kan du o jag o babysockan fortsätta duellera, antar att vi kör lite ikväll.:D

lappmögel skrev:
2621925 Ett mycket bra förslag av dig Ricken, då kan du o jag o babysockan fortsätta duellera, antar att vi kör lite ikväll.:D

babysocka :mad: du då, din din din din, äh Ditt mögel!

Lira ikväll lätt, vilken tid?

Jag är kärring o barnfri (nästan) så jag är på när det passar er, dock inte 21:00 då är veckans höjpunkt nämligen HOUSE som förövrigt måste vara den bästa serie som gjorts.

Nån som kan förklara hur jag ska göra för o va me o spela online (e ingen hacker precis:huvet )

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti