MotoGP 2019 Vilka åker vart?

Lite konstig text till titeln men för mig blir det Barcelona!

Skickat från min SM-N960F via Tapatalk

Vilka kommer att testa? Alla team? Testförare som Bradl, Smith, Nakasuga? Blir det fler tester innan Racet 2020?

Jag kan bekräfta att en test på Kymi Ring 19-20 augusti nu har fått klartecken. Detta handlar i nuläget om en test för respektive fabriks testteam. Alltså förare som Bradl, Pirro, Guintoli och Folger.

I nuläget är det inte klart om respektive fabrik får dyka upp med trailers eller om denna test kommer att bedrivas som en "oversea-test" där man jobbar ur en fraktlåda.

Det låter inte heller som att hela anläggningen kommer att vara klar vid tidpunkten för testen, utan endast tolv depåboxar.

Hur funkar det med inträde på MotoGP-tester? Är det fritt inträde, eller köper man biljetter med specialknackningar på en container i valfri hamn? :va

Som jag förstod det så ska det säljas biljetter. Men skriv och fråga! Du kan använda svenska! :tummenupp
Och tacka dem för att det är så bra hemsida på svenska! :tummenupp
https://se.kymiring.fi/kontakt/

Jämför med Imatras hemsida, inte lika lysande. När vi var där senast var vi inte ensamma svenskar men det var bara två svenskreggade hojar på deras camping. SportHojar dessutom! :tummenupp
Visst klarade vi oss även ingen av oss är finsktalande

https://www.imatranajo.fi/

Hur funkar det med inträde på MotoGP-tester? Är det fritt inträde, eller köper man biljetter med specialknackningar på en container i valfri hamn? :va

Det kommer möjlighet att köpa biljetter och följa testdagars. Biljetterna kommer till försäljningen i Maj. Vi ska informera mer om detta saken senare.

Tack och ha en trevlig vår! Välkommen till KymiRing!

Mvh /
Ystävällisin terveisin / Best Regards

Janita Lehtonen
International Marketing and Assistant

Kymentie 748, 47400 Kausala, Finland

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!