MotoGP 2014: Gran Premio Movistar de Aragón

Han är inte så pass skadad att han inte kan köra, men det tar nog några minuter att komma i och ur skinnstället...

Jag vet inte om folk noterat att han åker Ducati från och med denna helg.

Med tanke på hur lätt MM drar in 1.48-tider så kommer detta bli en walk in the park för honom imorgon.

Stackars Barbera. :(
Han såg ju ut att ha ont när han kastat hojen.
Inte kul med brännskador!
Får hoppas på snabbt tillfrisknande.

Varför började hojen brinna egentligen, såg ju ut som han bara kom körandes? Glömde de att sätta dit tanklocket?

Han är inte så pass skadad att han inte kan köra, men det tar nog några minuter att komma i och ur skinnstället...

Jag vet inte om folk noterat att han åker Ducati från och med denna helg.

Antar att du är på plats, har du hört orsaken till varför BBQ:s hoj fattade eld?

Last edited:
Lär väl inte bli det mest spännande racet i morgon. Inte vad det gäller förstaplatsen i varje fall. MM lär väl fixa en lucka på första varvet. Peddot blir nog klar tvåa men sen kanske det blir lite fajt om tredjeplatsen.

Enligt BTsport kommentatorerna hade dom dragit en bränsleslang fel så den kom i kontakt med avgassystemet.

Det kan man säga att den gjorde! Slang=5 spänn metern, gp-hoj=några miljoner, undrar om han som drog den fel får löneavdrag:hihi

Hoppas vädret håller i sig, lär behövas för underhållningen...

Ja, oj vad han tappade ett tag?

Tappade det fullständigt, från första ner till sjunde:confused: nu sexa men ändå, ska man ha med mästerskapet att göra håller det inte att släppa tätpositionen så enkelt.

Tidigare var han en "slow starter" men med däck och energi kvar på slutet, nu laddar hårt från start men det håller inte hela vägen, kanske skulle försöka hitta en gyllene medelväg.....

Rossi rossi rossi, fan sysslar han med:gnissla

Fixar marquez detta utan att byta till regndäck får dom fan skicka honom till en annan planet asså!

Edit: å precis där gick han av!

Härligt Aleix:tummenupp

Jlo :banana

Att Marquez inte tog hojbytet på rutin kan jag förstå, men att flöjten fimpen med alla år i MGP missbedömde läget så kategoriskt orutinerat.

Kul att det rörom i grytan, men fan vad jag svor när Rossi gick av.. "Hade inte pedrosa...." Äh glöm det. Synd om Rossi hoppas de gick bra med han!!!

Kul för JLo även om han ligger långt ner på min lista.

MM visar vinnarskalle även om det kanske var lite förmycket av den varan med den trygga ledningen. Men återigen tar han några P vid en krasch. OCH att hålla i hojen!:tummenupp

Kul för Hayden också:) för att inte tala om för Esp!!:tummenupp

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...