Did Not FinishVad menas med DNF?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Did Not FinishVad menas med DNF?
Så värst mycket slump är det väl inte om MM skrotar i, igen... Det är väl snarare att han verkar ha någon form av förhållande med Murphy...![]()
Joh, skrattade rätt gott åt det uttrycket.Som sagt: "...he bounces well".![]()
Syftar på uttrycket 'when you get older you don't bounce, you break' som britterna länge sagt i samband med att äldre rejsputtar inte lyckas hålla sig på hjulen.Gillar det här uttalandet om Marquez: "...he bounces well".
Japp, fast gärna efter en riktig holmgång med JL och Rossi som på Jerez.Kom igen nu Marquez gör slut på Lorre!
Japp, fast gärna efter en riktig holmgång med JL och Rossi som på Jerez....
Du vet att den typen av uttalanden innebär omedelbar och permanent uteslutning ur racingentusiasternas klubb?Jag har vissa favoriter men ser hellre ett riktigt tight race än mina favoriter vinna.
...men jag är inte bitter!P€RRA;5894725 skrev:Du vet att den typen av uttalanden innebär omedelbar och permanent uteslutning ur racingentusiasternas klubb?
Jag hoppas att någon vinner med minst 30 sekunder och hinner varva ett par stycken. Det är riktig racing det!
Du vet att den typen av uttalanden innebär omedelbar och permanent uteslutning ur racingentusiasternas klubb?
Jag hoppas att någon vinner med minst 30 sekunder och hinner varva ett par stycken. Det är riktig racing det!
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |