MotoGP 2013: Gran Premio Iveco de Aragón

Trender och statistik är till för att brytas.

1. Jlo
2. MM
3. VR

Snälla slumpen: gör så att MM totalskrotar sin Honda och bryter ett mindre viktigt ben i högerhanden.

Snälla slumpen: HÅLL DIG BORTA OCH LÅT MM VINNA! :) ;)

Så värst mycket slump är det väl inte om MM skrotar i, igen... Det är väl snarare att han verkar ha någon form av förhållande med Murphy... :3freak

"Damian Cudlin is to take the place of Hernandez at the next round of MotoGP at Aragon"

Det vore väl f-n om inte Pedrosa ska ta det här nu när dom fått testa edge-grip efter Misano.

"We've tried out a lot of things today, with a view to solving the rear grip issue that we've been having. Generally speaking, that was the focus for today and some things we experimented with worked well - and others not so well."

Kom igen nu Marquez gör slut på Lorre!
Japp, fast gärna efter en riktig holmgång med JL och Rossi som på Jerez. :rock
Pedrosa, ja suck, han såg inte glad ut tidigare men det han "utstrålar" nu är allt annat än glädje och vinnarinstinkt. Uttrycket sålt smöret och tappat pengarna har fått ett ansikte.

Japp, fast gärna efter en riktig holmgång med JL och Rossi som på Jerez. :rock...

Absolut! :tummenupp
Får jag se ett riktigt bra race skiter jag lite i vem som vinner.
Jag har vissa favoriter men ser hellre ett riktigt tight race än mina favoriter vinna.
Men BÅDE tight race OCH att favvon vinner är såklart bäst! :)

Jag har vissa favoriter men ser hellre ett riktigt tight race än mina favoriter vinna.
Du vet att den typen av uttalanden innebär omedelbar och permanent uteslutning ur racingentusiasternas klubb?

Jag hoppas att någon vinner med minst 30 sekunder och hinner varva ett par stycken. Det är riktig racing det!

tips för denna helg

MM
DP
Lorre
Rossi

Du vet att den typen av uttalanden innebär omedelbar och permanent uteslutning ur racingentusiasternas klubb?

Jag hoppas att någon vinner med minst 30 sekunder och hinner varva ett par stycken. Det är riktig racing det!

Så jävla töntigt att hålla på och skapa polemik för du vet att det inte är så där som du skriver. Sluta trolla så kanske fler tar dig på allvar när du inte gör det.

JL kör som en gud, han blir svårslagen om inte den lille MM inser att det inte finns gränser.

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back