MotoGP 2012 - Malaysian Motorcycle Grand Prix

hehehe Jlo tyckte nog igentligen att moaner kom för nära :p

Flöjten Puig ute i depågatan o slänger långa blickar mot Yamaha boxen :arsele

Last edited:
Två små hjärtatacker för Lorre innan dom blåste av. :3freak
Andra räddningen var grym. :)
Om det är imponerande hur dom kör i torrt så är det inget mot hur otroligt skickliga dom är i blött. :tummenupp
Nästan så man tror det är datoranimerat. ;)

Oj oj det var nära att Jlo fick syna mark :gnissla

Lorre hade blivit passerad av Stoner annars, inte konstigt att han ville ha rödflagg. :hihi

Synd för mästerskapet hade annars blivit mer intressant.

Håller med dig kratoz!

Last edited:
Kanske inte skitkul men Lorenzo gör ju det mesta rätt. Han har varit topp två 93.75% av racen i år. Det är helt galet....och 70% på pallen av alla sina race i MotoGP.

Last edited:
Ptjaa, inte hedrar det Lorenzo att leka race direction när priset för den tidigare körningen och det mjukare bakdäcket skulle betalas... Men å andra sidan var det många avåkningar och svåra förhållanden innan avflaggningen, inte lätt att vara allt för kritisk mot beslutet!

Ptjaa, inte hedrar det Lorenzo att leka race direction när priset för den tidigare körningen och det mjukare bakdäcket skulle betalas... Men å andra sidan var det många avåkningar och svåra förhållanden innan avflaggningen, inte lätt att vara allt för kritisk mot beslutet!

Exakt. Han vill att alla ska sota för hans dåliga däckval. Fy fan... Hoppas han kraschar utav helvete och får bryta nåt av de återstående loppen.

Pedrosa FTW!

Pedrosa i segerintervjun skrev:
My first ever win in wet!

Han såg f-n glad ut! :)

Stoner i segerintervjun skrev:
If it would have gone the distance I think we had a good chance of winning it.

Tja, fan vet. :va

Rätt och bryta efter alla klotningar, men hade varit kul å se Stoner jaga ett varv till. :rolleyes:

JLO.JPG

Lite oortodox körstil...:3freak
Sry för playknappen.

Han såg f-n glad ut! :)

Tja, fan vet. :va

Rätt och bryta efter alla klotningar, men hade varit kul å se Stoner jaga ett varv till. :rolleyes:

Håller med, Lorenzo hade han nog tagit men inte fan Pedrosa
Och för Lorenzos del hade det inte spelat någon större roll, han hade råd att komma 3:a i detta lopp + dom 2 som är kvar.

Håller med, Lorenzo hade han nog tagit men inte fan Pedrosa
Och för Lorenzos del hade det inte spelat någon större roll, han hade råd att komma 3:a i detta lopp + dom 2 som är kvar.

Med sex varv kvar och ett kasst bakdäck hade han nog vurpat eller fallit tillbaka ganska långt i fältet.

...inte hedrar det Lorenzo att leka race direction...
Leka race direction?

:va

Enligt reglementet ska den ledande (eller de ledande) förarna signalera om förhållandena på banan är osäkra. Han är knappast den första att göra det och om det någonsin har varit befogat så var det idag.

Det är sanlöst hur fort dom kör i regn, både moto 2 och GPt. Jag kan meddela att det regnade satan när racet bröts men därefter började verkligen regna, det var som att stå under vattenfall!
Lite tråkigt med regnet men en fantastiskt upplevelse att vara på Sepang . Malayern var helt vilda på läktaren både under moto 3 och moto 2. synd att någon av de lokala förmågorna fick vinna;)

Om jag förstår Hårhäj rätt under efter-intervjun, så vinkade han 2 varv innan rödflaggan kom.
Jag såg inga vinkningar innan slutvarvet. :confused:

Det är sanlöst hur fort dom kör i regn, både moto 2 och GPt. Jag kan meddela att det regnade satan när racet bröts men därefter började verkligen regna, det var som att stå under vattenfall!
Lite tråkigt med regnet men en fantastiskt upplevelse att vara på Sepang . Malayern var helt vilda på läktaren både under moto 3 och moto 2. synd att någon av de lokala förmågorna fick vinna;)

Det finns ingen "Jag är fett avundsjuk"-knapp, så jag klicka "Gilla" istället. :)

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph