MotoGP 2012: Le Mans - Frankrike

Kommer det vara någon annan är Lor, Ped eller Sto på pallen i år? Vem kommer att vara först? Hoppas Crutchlow, vore kul för honom.

Ja enda som man vet säkert är väl att Stoner vinner och Randy kraschar. Osäkerheten är väl om han tar ut någon samtidigt. Ett riktigt bowlingklot det där!

Jag gillar Crutchlows framfart i år, hoppas på den pojken...och att Rossi får lite mer förtroende för, och fart på pastaräsern.

Så länge Edwards har tillgång till Twitter spelar det nästan ingen roll om han är med och kör eller inte. :hihi

Vore kul om Le Mans slutade såhär:

1. Crutchlow
2. Spies
3. Rossi

...och detta skulle komma utav att Rdp taggar ihjäl sig på kvalet och lyckas få starta från andra led men blir för het på själva racet och drar med sig Stoner, Lorenzo och Pedrosa ut i sandfållan i vänstern in i chikanen direkt efter start! Crutchlow och Spies drar ifrån och Rossi lyckas hålla Bautista, Hayden och resten stången...

:D :D :D

Vermuelen kommer mula tror jag! Kronslut dessutom, nä in med nåt nytt hungrigt. Christoffer Bergman kanske :)

Kommer det vara någon annan är Lor, Ped eller Sto på pallen i år? Vem kommer att vara först? Hoppas Crutchlow, vore kul för honom.

Intressant fråga! Det borde väl vara lägst odds på Crutchlow efter Portugal, eller Spies kanske, trots att det gått lite risigt på slutet. Hmm, jag lägger mina 10 öre på Bautista, för att jag hoppas på det!

1. Stoner
2. Lorenzo
3. Pedrosa

Rossi är på g, om ca 3-4 race så kommer han börja vinna igen ;)

Gissar på
Lorenzo
Stoner
Pedrosa

Hoppas dock på en helt annan pall, gärna med Crutchlow och Bautista!

Skickat via Tapatalk 2

Vermeulen har vunnit ett race i sin MotoGP-karriär. Guess where? Le Mans. Jag tycker den där jävla skitbanan verkar bjuda på upptorkande varje år och med tanke på hur resten av RR-säsongen sett ut hittills är det väl ingen högoddsare att det regnar halva racet och torkar andra halvan...

1. Stoner
2. Crutchlow
3. Lorenzo
4. Rossi
5. Pedrosa

1, Stoner the little boner - Grabben går ej att stoppa 2012
2, LorenTJo - Safe point
3, Crutchlow - denna gången tar han det o hamnar på pallen!
4, Bradl - Pedrosa krashar ur och Bradl når äntligen - "Top guyes!" hahah

Avdelning skyddad verkstad för MotoGP-förarna:

Rhys Edwards: (Communications and Marketing Manager at HRC)
"Over the course of the weekend, I follow Casey's itinerary very closely. Any time he is with the press, I am there as well to make sure that nothing awkward is asked, or that he’s not put in a difficult position, and just to make things run smoothly."

Avdelning skyddad verkstad för MotoGP-förarna:

Rhys Edwards: (Communications and Marketing Manager at HRC)
"Over the course of the weekend, I follow Casey's itinerary very closely. Any time he is with the press, I am there as well to make sure that nothing awkward is asked, or that he’s not put in a difficult position, and just to make things run smoothly."
Suck va... proffsigt.

Det blir wetrace.

1. Stoner
2. J-Lo
3. Rossi (om han kan låta bli att bowla ikull någon av ovanstående :hihi ) KÖR NU Vale, för helvit!

/J

Om det inte har nämnts tidigare i tråden kör Ducati med gamla motorn även i helgen eftersom de inte kunde testa den efter Estoril.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT