MotoGP 2012: Jerez - Spanien

Konstigt beslut tycker jag för Radare ställer faktiskt en relevant fråga. Roffes första inlägg var ju mer eller mindre otrevligt och definitivt onödigt.

Radare lyssnar inte på kritik mot sitt beteende. Svarar inte på mina pm. Så gott som alltid involverad i dispyter. De flesta rapporterade inläggen handlar om honom.

Han kan inte alltid få sin väg.

Jag håller dock med på att han ibland skriver bra inlägg. Men dom har inte övervägt det negativa som uppstår runt hans profil.

Radare lyssnar inte på kritik mot sitt beteende. Svarar inte på mina pm. Så gott som alltid involverad i dispyter. De flesta rapporterade inläggen handlar om honom.

Jag håller dock med på att han ibland skriver bra inlägg. Men dom har inte övervägt det negativa som uppstår runt hans profil.
Du har ju så klart en bättre helhetsbild än vad undertecknad har men upplevde det som underligt att han blev bannad efter just det inlägget eftersom det på långa vägar inte är det mest opassande han har skrivit.

NU är för övrigt Warm up på rull. Ser mestadels torrt ut med mindre våta fläckar. Hoppas det håller sig torrt hela dagen.

Stoner gick inte ens ut på warmup! Satt och gäspade i depåboxen, som en tråkig tidig morgon på jobbet :)

Stoner gick inte ens ut på warmup! Satt och gäspade i depåboxen, som en tråkig regnig warmup på torpet :)
Han var ute ett varv men gick in i depå direkt. Satt och masserade höger underarm, han har tydligen haft åsikter om att Dornas producenter visar allt han gör med sina armar och gör en stor sak av det....

Han var ute ett varv men gick in i depå direkt. Satt och masserade höger underarm, han har tydligen haft åsikter om att Dornas producenter visar allt han gör med sina armar och gör en stor sak av det....

Jo jag såg att han satt och masserade, denna warmup ger ju inte så mycket för Stoner att köra heller förmodligen.
Jag gillar att han säger vad han tycker, en del tolkar det som gnäll men jag tycker bara han är ärlig!

Det intressanta nu är dock att hela HRCs mediamaskin jobbar högtryck för att förneka att han har problem med armarna. Det gör mig lite misstänksam och man tror ju att det är något ändå. :)

Stoner exponeras inte mer än andra elitidrottare/världsmästare som av någon anledning går ifrån sina rutiner i repektive sport( i allafall inte i viaspratts sänding nu på morgonen). Stoners irritation tyder delvis på att hans problem är mycket större än vad han vill visa upp!

Jag kan bara säga att jag uppfattade Roffes inlägg precis som Radare skriver.
Ett "dra åt helvete" snarare än "jag skall hjälpa dig".
En länk och en prisuppgift hade varit bättre som hjälp. :hej

Nog om detta och mer om racing nu! :)

Snart Moto2 nu! Sweet! :yoparty

Last edited:
Kul Moto2-race. :)
Tråkigt slut. :(

Kul med Kallio högt upp! :D

Klart de hårdbevakar den regerande världsmästaren med ett känt problem. Primadonna-varning på Stoner.
Det intressanta nu är dock att hela HRCs mediamaskin jobbar högtryck för att förneka att han har problem med armarna. Det gör mig lite misstänksam och man tror ju att det är något ändå. :)
Det kan ju förklara varför han lägger tid på att insinuera saker om andra förare :hihi

Kul race i både Moto2 och Moto3. Hoppas det blir regn till MotoGP-racet.

Vem/vilka är det som brukar tjäna på regn? :confused:
(för oss som inte följt med förut)

En förare som inte presterar bra i tort kan vara en kung i regn.

En motorcykel som inte går att ställa in bra i torrt kan gå bra i regn.

En motorcykel med lägre effekt än dom andra kan helt plötsligt hävda sig i regn.

Så det är svårt att säga annat än att det blir annorlunda, men många tror väl att Rossi kanske kan prestera bättre i regn

OK Flickor!!
Har ni gnällt färdigt nu??

Jag frågade vad problemet var?
Jag skrev att man kan kolla in Moto GP närsomhelst via internet

Jag blir påhoppad till höger och vänster som om jag rivit en hel porslinsaffär
samt att det är mitt fel nu att Radare har blivit bannad..

Nu får ni väl ge er!!!:gnissla

Klart de hårdbevakar den regerande världsmästaren med ett känt problem. Primadonna-varning på Stoner.

Du ger verkligen inte upp, haha. Nu får du snart lugna ner dig med ditt Stoner-tjöt, ingen snackar så mycket om Stoner som du gör.

Grymt Moto3-race, Fenati!:Bugar

Halvspännande Moto2 race, men glad att inte Marquez vann.

Nu återstår MotoGP. Trevligt att Ducati fått ordning på grejjerna!

OK Flickor!!
Har ni gnällt färdigt nu??

Jag frågade vad problemet var?
Jag skrev att man kan kolla in Moto GP närsomhelst via internet

Jag blir påhoppad till höger och vänster som om jag rivit en hel porslinsaffär
samt att det är mitt fel nu att Radare har blivit bannad..

Nu får ni väl ge er!!!:gnissla
Ja, SH har blivit pinsamt. Nu åker väl jag också. :hihi

On Topic: Milovanovic råkkar i Viaspratts sändning!

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon