MotoGP 2012 - diskussioner

Det var två saker som var intressanta med den tweet som HRCs officiella twitter lade ut.
1. Det var just en officiell kanal för HRC som lägger upp info som tydligt var menat som en spark mot Rossi.
2. De flesta av Stoners segrar som man hyllade/tog åt sig äran av kom på en Ducati.

Väldigt oprofessionellt tycker jag.

My point exactly!!!! :tummenupp

Lika onödig info som den om Stoner tycker jag, och lika vinklad för man väljer det som passar ens syften.

Precis. Jag kan nu, om jag vill, stå och grina för att man inte mätt vilket motstånd som fanns då, sjukdomar, väder, osv. Men jag skiter i det, för Rossi är en av mina allra största idoler, som även Stoner är. Känslan har varit den att man måste ta en sida i detta, men har insett att det inte alls är så. Men jag tycker kanske man kunde mätt varvrekord också, bara för att det är intressant. Rossi är en legend, men Stoner är världsmästare.

Tyckte inte du Hayden var cream of the crop? Ända tills Stoner vann för då bytte du lämpligt nog avatar. ;)
Hayden tog också en världsmästartitel, det året minns jag väl - skoj inte minst här på SH :) Han är väl ingen klart lysande stjärna längre men on-par med sin teamkompis rent resultatmässigt.
Jag är ingen Stoner fan-boy, bytte avatar för att det var en så kul bild med #58 som Stoners skugga, men sedan gick Sic bort och då har jag inte velat byta.

Lite värdelöst vetande: Jag har Pedrosa keps, Rossi diverse bl.a. mc-handskarna, Stoner T-shirt, Bayliss kaffekopp och Hayden poster.

Last edited:
Mat Oxley @matoxley
Rossi is 33 today. Today also the due date for Mr & Mrs Stoner's first baby. Am sure CS would rather his firstborn doesn't share VR's bday!

:tungan

Tydligen ingen groda...

Repsol Honda Team @HRC_MotoGP
We are very happy to announce Alessandra Stoner was born on the 16/02/2012 at 21:55 weighing 2.8kg. Mum & baby are both doing well!

Då ska vi se ifall stoner tappar en halvsekund nu då*.

* enligt Colin Edwards från filmen the doctor, the tornado and the kentucky kid.

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back