MotoGP 2011: Sepang - Malaysia

PierFrancesco

Sporthojsnörd
Gick med
29 Dec 2005
Ort
-
Hoj
ZXR750L, R1
Missade dagens lopp och blev helt kall och illamående när jag såg vad som hänt.
Blev förbannad av att Tv4 sporten avhandlade hans död på någon sekund medan progamlederskan fortfarande hade ett leende på läpparna. Dock glad att se att Milan hade hedrat honom innan dagens match.
Så förbannat tragiskt! Först och främst för familjen men också för oss fans där Marco var den stora ljuspunkten i ett allt mer ointressant MotoGp.
 
Last edited:

Alatalo

The Build Quality Police
Gick med
11 Jul 2010
Ort
Kalix
Hoj
YZF-R7
Il rispetto per provare...!
Riposa in pace, amico.

TV4's jävla tresekundersinslag och hånflinande jävla nyhetsuppläserska kan fara åt helvete...! Nu duger det minsann att visa MotoGP...! Ni är tamejfan värre än skymningspressen...!
 

monno

Dakotapilot!
Gick med
3 May 2008
Ort
Ö-vik
Hoj
Trampcykel...
Har följt GP alldeles för dåligt de senaste åren. Men kan säga att Moto GP tappat en av sina största profiler. En otrolig förlust för Moto GP och dess framtid.
Finns väl inte någon förare som stått för sån underhållning och sådana rubriker senaste åren? Ingen förare som kunnat förlänga en tråd på SH med 10-20 ja 40sidor, på gott och ont.

En otrolig förlust för motorsports världen, men samtidigt spelar det mindre roll då den stora förlusten är för föräldrarna som förlorat sitt barn, syskon sin bror och en kvinna sin älskade, blott 24år gammal.

Tankar går ut till Marco nära och kära i en jobbig tid.


Som stort fan av Moto GP och Ishockey måste jag säga att det här nog är de sämsta sport året jag upplevt i mitt blott 22åriga liv..


Avslutar med att stjäla en mening från hyllningen av Stefan Liv som jag tycker passar bra även för Marco:

Du kommer alltid vara saknad, men aldrig glömd!


R.I.P Marco Simoncelli.
 

Vincent H

Mzee
Gick med
30 Oct 2008
Ort
Göteborg
Hoj
Suzuki GSX-R1127
Riktigt trist dag idag, det här tog hårdare än väntat.

Blir t.o.m. smått förbannad på vissa RR-människor som har den dåliga smaken att lägga upp Fan-va-bra-jag-e-inlägg eller "kul!"-evenemang på Facebook. Löjlig felreaktion, räcker att de gör bort sig själva, men jag blir sur ändå.
 
Nyheter
BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Top