Motogp 2006 premium package. Något att ha?

homerone

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg 390
Ja som topic lyder är det något att ha? Visst 300kr är väl inte hela världen men vad får man där som man inte får om man kollar tv sändningarna? Är det någon som har köpt denna tjänsten?

Jag har det och tycker det är bra, är man nörd så är det kanon. Man kan kika på en massa roliga saker som inte finns någon annanstans.

JA!!!

det är mycket bra! inga reklamavbrått, mycket bra kommentatorer, låååånga sendingar med mycket försnack. I år får man också daily news på MotoGP Channel! ingen tvekan, kjöööööp!!!

Jag kjör dubbelt upp, motogp premium package på pcn och den mycket goda italienska tv sändingen! :D

jodå. jag har haft det där premium package under 2005. Ska definitivt betala för ett nytt konto så snart jag kan.

Vad är Motogp 2006 premium package?
Har själv inte Eurosport i mitt kabelnätt, ruskigt frustrerande.. :gnissla

Gustav O skrev:
Jag har det och tycker det är bra, är man nörd så är det kanon. Man kan kika på en massa roliga saker som inte finns någon annanstans.

Jag trodde jag var nörd men när man läser om förkrigstidens mchjältar som ni diskuterar er imellan inser man ju att man har mycket att lära :D
Det är ju bara till att köpa ett sådant paket då.

Gustav O skrev:
Är det webb-TV det handlar om? Visar de loppen i sin helhet eller är det bara sån skit de brukar kalla för "Bonusmaterial" i filmsammanhang?

Bingo skrev:
Är det webb-TV det handlar om? Visar de loppen i sin helhet eller är det bara sån skit de brukar kalla för "Bonusmaterial" i filmsammanhang?

Vad jag har förstått så är det hela racen inkl, fredag och lördags träningar om dom går i europa vill säga. Plus en hel del försnack.

Bingo skrev:
Alla race (125,250,motogp) live, plus alla kval i europa live

Plus att man kan se en del lopp, i efterhand, med enbart on-boardkameror.
Intervjuer, klassiskt material. Du kan kika på sammandrag från massor av race i deras arkiv. etc etc

+ bättre kommentatorer (engelska)
+ inga reklamavbrott
+ möjlighet att se/tanka hela loppet i efterskott
+ massor med intervjuer och kringsnack

- något sämre bild
- beroende av störningsfri internetkoppling

om man inte har eurosport (som jag förra säsongen) är det en no-brainer

Eller som jag. Bodde i Frankrike förra året. Kunde inte ett ord franska till att börja med. Hade inte heller Eurosport eller liknande.

Denna tjänsten var min stora räddning. Bara att pynta in, värt varenda öre!

För att nämna ngt negativt så är direktsändningen (trots valet High Res) i lite väl låg upplösning.

Annars så är det bra stuff, å som ngn sa tidigare allt går att se senare ifall man inte är närvarande vid tillfället.

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back