becklestone
Ny medlem
Finns nån, som har videon?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Eldstorm skrev:Någon som kan "hosta" den? Skicka PM på ftp så kan jag prova ladda upp den...
Kommer bara till följande....FredR1k skrev:
Eldstorm skrev:Kommer bara till följande....
530 Login or Password incorrect.
Gäller inte samma användarnamn och lösenord som på sporthoj.com ? Anonym inloggning verkar inte heller vara tillåten...
Det går inte ladda upp *.RAR och *.TXT samt inte att skapa kataloger...FredR1k skrev:Här kommer förtydligade uppgifter... Lycka till!![]()
adress:
ftp.years2.com
användare:
sporthoj
lösenord:
sporthoj
FredR1k skrev:Sån...
Sporthoj-FTP'n har ny design! http://sporthoj.years2.com/
Ladda upp din hoj-film! ftp://sporthoj:sporthoj@ftp.years2.com/
Tack John!
Eldstorm skrev:Bättre klös idag på Sporthoj-linan.
Nu ligger MotoGP- Laguna Seca uppladdat på sporthojs-ftp:n.
Filerna (55st) heter MOTOGP.part01.rar.avi, MOTOGP.part02.rar.avi, etc...
tag bort filändelsen ".avi" och packa upp med winrar eller liknande. Bränn på DVD eler titta på VOB-filerna i datorn.
John skrev:Jag har nu fått svar från Eurosport.
Som jag anade, så riskerar jag som sajtägare mycket om jag skulle låta materiet ligga där.
John skrev:Jag har nu fått svar från Eurosport.
Som jag anade, så riskerar jag som sajtägare mycket om jag skulle låta materiet ligga där.
Sändingar från MotoGP kommer alltså inte vara tillåtna på Sporthoj-FTP'n.
...men.. sporthoj-hubben är ju ett alternativ.![]()
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=24
Vidaresändningen av Eurosport var det första problemet. Jag kom aldrig så långt som till MotoGP's rättigheter... men förmodligen hade det inte gått speciellt bra där heller.TomK skrev:Är det för att det är från just MotoGP (med deras rättigheter) eller för att det är en vidareutsändning av Eurosport ?
FredR1k skrev:Eldstorm's fil är nu utdelad på hubben. Kolla i min share...
FredR1k skrev:Verkar som om det var 3 min race och resten prisutdelning... nå fel kanske?
Det ska vara följande filer:FredR1k skrev:Verkar som om det var 3 min race och resten prisutdelning... nå fel kanske?
Eldstorm skrev:Det ska vara följande filer:
12 288 VIDEO_TS.BUP
12 288 VIDEO_TS.IFO
96 256 VIDEO_TS.VOB
57 344 VTS_01_0.BUP
57 344 VTS_01_0.IFO
1 073 739 776 VTS_01_1.VOB
1 073 739 776 VTS_01_2.VOB
644 343 808 VTS_01_3.VOB
9 fil(er) 2 792 058 880 byte
De första 2 VOB-filerna är ca 20min vardera av racet. Den 3:e är highlights + prisutdelning.
Det ska vara alla, jag provade packa upp dem igen från RAR-filerna och då blir det samtliga filer. Jag delar ut dem på Sporthoj-hubben (DC++) i helgen.John skrev:Alla dessa var inte med i uppackningen av de filer du tankade upp... enbart en VOB-fil, inga BUP eller liknande..
Tror att det var enbart VTS_01_3.VOB som fanns med i uppackningen.
Skumt, mycket skumt.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |