MotoGP 030817

Är det ingen annan som har den senaste, eller alla race som kan lägga upp en FTP server med dom? FTP:n som nämns här funkar inte!

YESSSSSS!!!!!!
Har ett band liggande hemma sedan länge, dock är det inspelat i LP och min video fixar inte LP och jag känner inte för att köpa en ny...

Ikväll ska dock XBOXen få jobba...

//A.

Varning för ljudet, det ligger ca 7 varv före så det går inte att ha det på samtidigt, eller är det bara hos mig det är så? Klantigt att släppa en film med en sån miss för kommentatorerna är ju svinbra annars!

Torkel skrev:
Varning för ljudet, det ligger ca 7 varv före så det går inte att ha det på samtidigt, eller är det bara hos mig det är så? Klantigt att släppa en film med en sån miss för kommentatorerna är ju svinbra annars!

I motogp't också? Har bara sett 250-racet än så länge och där var det samma sak..

stön...
Jag får väl försöka köra ljudet från videobandet som jag inte kan se bilden på och bilden från XBOXen och fans moster.
Blir LIIIITE jobbigt att synka bara..

//A

Jepp, samma lag på motogp't. När jag kikade på racet i morse och det bara var sista kurvan kvar (den jag väntat på hela tiden!) så ringer "Racercalle" med en jobbfråga så jag missar upplösningen. Sen gick det inte att klicka sig dit heller utan jag måste starta om filmen från början, aaarrrrgggghhhh!!! Har fortfarande inte sett Rossis do-or-die passering m.a.o! :mad:

Torkel skrev:
Jepp, samma lag på motogp't. När jag kikade på racet i morse och det bara var sista kurvan kvar (den jag väntat på hela tiden!) så ringer "Racercalle" med en jobbfråga så jag missar upplösningen. Sen gick det inte att klicka sig dit heller utan jag måste starta om filmen från början, aaarrrrgggghhhh!!! Har fortfarande inte sett Rossis do-or-die passering m.a.o! :mad:

Vad använder du för konstig player?

funkara den för någon? d e lagg på ljudet på båda mina

Tror att han som gjort filen gjort det så bra att han klippt bort bilden från reklamen men missatt att klippa den från ljudet, sen har det blivit någg fuck när han lagt ihop ljud+bild i XViDen.

//Anders.

er det noen som har lyst til å dele med seg racet fra 17.8. kommer ikke inn, på ftp'n.

har raskt bredband, msn eller icq?

på forhånd takk.

grandmaster skrev:
samma crap-rip på rocketcowboy ... gör rätt eller skit i det

jo d borde ju vara samma skit ripp som på squisvids eftersom det är en spegelsait, men squidvids låg nere i går

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025