Motocrosszombies From Hell!!!

Norqen

Oslagbar
Gick med
5 Jun 2005
Hoj
R1 -98
motocroszombiecover1192nc6.jpg

http://www.motocrosszombiesfromhell.com/

Fjolårets film eller? :yoparty

Har dom dammat av och återvunnit manuset till "Lost boys"?

Crossmotorcyklar och Zombies, tydligen en given kombination.

Inget snack om nedladdning!!

Det får ni ta via pm.

Ska ni vara konsekventa så får det inte heller förekomma snack om ouuuuiilisar på allmän väg, dra snutten, köra för fort, eller frågor om hur man monterar miniskyltar på hojen här på sporthoj.com heller. Fast, det kanske det inte är? :va

Är det en Troma-film?

Tacka vet jag Surf Nazist Must Die, Attack of the Killer Manatee, Monster in the Closet (Spöksnubben i skrubben), Redneck Zombies, Blood Sisters of Lesbian Sin, Terror Firmer och Rockabilly Vampire.

Är det en Troma-film?

Tacka vet jag Surf Nazist Must Die, Attack of the Killer Manatee, Monster in the Closet (Spöksnubben i skrubben), Redneck Zombies, Blood Sisters of Lesbian Sin, Terror Firmer och Rockabilly Vampire.

Monster in the Closet har jag sett, klockrent usel :)

filmen som tråden handlar om var duktigt dålig :D

Instämmer med m.eriksson. Filmen tråden handlar om är groteskt värdelös. Inte värd ett öre om man skulle fundera på att köpa eller tid om man väljer andra alternativ.

Nej. Inte ens dom är värda ett shiit.

Är det en Troma-film?

Vad är det för fel på "Rabid Grannies" och "Toxic avenger 1, 2, 3" ?

Last edited:
Ska ni vara konsekventa så får det inte heller förekomma snack om ouuuuiilisar på allmän väg, dra snutten, köra för fort, eller frågor om hur man monterar miniskyltar på hojen här på sporthoj.com heller. Fast, det kanske det inte är? :va

eller en hel tråd om var man hittar diverse manualer och haynes handböcker :D
Men personligen tror jag det mer har att göra med att det inte är mc relaterat... eller hoppas i alla fall :confused:

blev både ledsen och arg på mig själv för att jag tvinga mig själv att glo igenom den här filmen.. intala mig själv hela tiden att de kanske blir bättre men filmen sjönk mer och mer ju längre man kolla.. inte ens hojåkning va bra.. såg ut som att de va första gången dom satt på en hoj.. hur pallar man göra en sån här rulle egentligen?!

Den är riktigt riktigt dålig. Får ett kopplingshandtag av fem. Max.

En zombie är ju en trög långsam levande död IQ befriad varelse som trånar efter kött. Hur i helvete klarar en sån av och köra cross:va

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman