Moto3 på nationell nivå

Vilken trevlig affärsidé. :)
Visste inte att det var så illa faktiskt.
Vad är priserna för dlear som inte köps via GEO då?
Vet man något om priserna för delar till KTM då?

Vi har köpt kolvar och vevar för ca 6500:-/st.

En kolv för 6500 kr? :3freak

www.tsrworldwide.com har delar till NSF250R. 6500:- för en kolv är mycket, men den håller ju ca tre gånger så länge så då är den inte dyrare per km än en HRC kolv till en RS125:a.

Tur det finns andra tillverkare på kolvar till RS:en.

Fast ni med Yamaha är väl bortskämda med låga resevdelspriser?

Jag vet faktiskt inte om Yamahaägare är bortskämda prismässigt, frågan där är väl snarare hur länge det kommer finnas delar...

Jag vet faktiskt inte om Yamahaägare är bortskämda prismässigt, frågan där är väl snarare hur länge det kommer finnas delar...

Efter att ha kamperat en del ihop med Henke Ohl22on och sett hur han matade in kolvar och vevar i sina motorer trodde jag att dom var snudd på gratis. ;)

Allvarligt talat så har jag för mig att han nämnde ett pris på kolvar till Yamaha som var ca hälften av HRC kolven.

Efter att ha kamperat en del ihop med Henke Ohl22on och sett hur han matade in kolvar och vevar i sina motorer trodde jag att dom var snudd på gratis. ;)

Allvarligt talat så har jag för mig att han nämnde ett pris på kolvar till Yamaha som var ca hälften av HRC kolven.
:lol
Man behöver ju inte gå till överdrift. Har beställt kolvar till min så vi får väl se vad de hamnar på.
Kollade priserna på tsrworldwide och det var ju billigare men även annat part number än de som GEO säljer. Fast det behöver ju inte betyda ngt.

:lol
Man behöver ju inte gå till överdrift. Har beställt kolvar till min så vi får väl se vad de hamnar på.
Kollade priserna på tsrworldwide och det var ju billigare men även annat part number än de som GEO säljer. Fast det behöver ju inte betyda ngt.

Annat art.nr så är antingen artkeln från HRC hot up kit eller modifierad av Geo T. För att få sälja modifierade delar i GP måste man köpa en tillverkarlicens av Dorna och erbjuda delarna till minst 8st.

Hej:)

Senast jag köpte en kolv till Yamaha räser var från England 55 pund ingen ring eller kolv bult.
i Svergie betalade jag 850kr utan ring o kolv bult.Men Yamaha har
höjt priserna på vissa delar o sänkt på andra delar:va Kolvarna 56mm kostar nu i S 1100kr ca.
Ställer mej okså frågan som Gustav O hur länge kommer Yamaha tillhanda hålla delar
till 2T racer hojarna?Även Honda?

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...