Moto Gp tråden

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Ja vi brukar ju sammlas och ses för just Moto GP, så varför ine en tråd där vi kan informera om datum och tider mm. så vi kan få några trevliga söndagar på Biljard Palatset :)

Idag är kanske lite sent men det är väl snart igen? Är det några som vill kika på det idag så kan man kanske dra in dit iallafall?

Jag såg.

1. Pedrosa

2. Capirossi tror jag

3. Hayden

Ganska tråkigt lopp, pedrosa ledde från starten till mål, rossi körde (o många med han) av o stoner vet jag inte vad som hände med, däcken tog slut tror jag.

3054491 Jag såg.

1. Pedrosa

2. Capirossi tror jag

3. Hayden

Ganska tråkigt lopp, pedrosa ledde från starten till mål, rossi körde (o många med han) av o stoner vet jag inte vad som hände med, däcken tog slut tror jag.
NEJ NEJ NEJ, vad hände? hur gick det för honom... SATANS också. Vem leder poängmässigt hel ligan nu? och hur många race återstår?

NEJ NEJ NEJ, vad hände? hur gick det för honom... SATANS också. Vem leder poängmässigt hel ligan nu? och hur många race återstår?

Mästerskapet efter tysklands GP:
1. Stoner 196p
2. Rossi 164p
3. Pedrosa 144p

Det är 8 race kvar efter sommaruppehållet.
Nästa race är Laguna Seca.

Kikade lite på kvalet igår, men dom snurriga komentatorerna hade ju ingen koll allas, ena stunden låg hayden på 13e och sekunden efetr så va han 2:e osv... suck.

Förstod jag det rätt iallafall att Casey Stoner har PP? :)

e det några som skall kolla i kväll??
e sugen på att ta en kvälls sväng först och sen kolla moto gp....

aj det e sent efter bolibompa....22:45 tror jag... det e en bra ide men det blir inga öl för mig drack på tok för många förra veckan:huvet
var skall man sitta då?? hittar vi ingen pubb så kan man ju alltid sitta hos mig men det e ju i Mölnlycke...

Superbike, Supersport, F1 och sen ikväll MotoGP. Snacka om racingsöndag=)

22.45 börjar det :) Tobbej77 skulle kolla upp om det gick att kika på det på Biljardpalatset eller nått liknande ex harrys eller O´learys....

Återkommer med info!

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...