Moto-gp Rendez-vous 18/4 i GBG

Getingen

Dont Panic
Gick med
14 Apr 2003
Hoj
2016 Yamaha MT-07
Nån som e sugen på en burgare och knäcka ett par bärs till Moto-gp i GBG på söndag?

Har ett förslag, att boka storbilds-tv'n på Jeffrey's vid chapmanstorg och utmanna fotbolls supportrarna (Den sport som drar mest kunder visas ju).

Skriv in er nedan så jag vet att intresse finns, så slår jag dom en pling under dan och frågar om det är möjligt.

13:30 Motorcycling
Grand Prix South Africa
Moto GP Race -15:15

Last edited:
Getingen skrev:
Nån som e sugen på en burgare och knäcka ett par bärs till Moto-gp i GBG på söndag?

Har ett förslag, att boka storbilds-tv'n på Goeffreys vid chapmanstorg och utmanna fotbolls supportrarna (Den sport som drar mest kunder visas ju).

Skriv in er nedan så jag vet att intresse finns, så slår jag dom en pling under dan och frågar om det är möjligt.

13:30 Motorcycling
Grand Prix South Africa
Moto GP Race -15:15

JA, det hade varit grymt! Jag e definitivt på isåfall.

:Bugar Rossi 4(6) ever!

Låter inte fel, jag bor ju runt hörnet så har ju ingen ursäkt att inte dyka upp =)

Limstift skrev:
Jag kommer! Någon som vet hur det funkar med spårvagnar från brunnsparken?
Om inte annat så vet www.vasttrafik.se det...

Fan, jag har noll koll på vagnarna nuförtiden... Sen jag flyttade i juli förra året är inget sig likt...

Tror du jag blev paff när jag åkte spårvagn förbi polishuset å hela skånegatan...

Eller går från salgrenska och chalmers rakt in i berget :va

Från centrum tar du 3'an mot marklandsgatan eller 9'an mot kungsten och hoppar av vid chapmanstorg sen ligger jeffrey's 100m längre ner på vänster sida.

Låter ju bra det här!! Bra jobbat, getingen! Måste ju finnas fler som vill hänga på, iaf folk från majorna, gladh, t-rex o bebben (tror jag) bor ju i majorna. Ska vi ha ett hemligt tecken så vi känner igen varandra? eller bara skriva sh med flickvännens läppstift i pannan? :hihi

Låter som en jäkligt kul idé! Skall se om jag hinner meka klart hojen tills kl är framme. Annars så kanske det är någonting som vi skulle kunna göra fler gånger :)

bebbe skrev:
Låter som en jäkligt kul idé! Skall se om jag hinner meka klart hojen tills kl är framme. Annars så kanske det är någonting som vi skulle kunna göra fler gånger :)

Lätt. Fast vill vi göra det fler gånger och få dom att visa GP på stora TV'n, då ska vi nog göra ett bra första intryck och bidra med lite $$$ så alla är nöjda och glada. Så att du har väl inte så mycket till val :rolleyes:

Last edited:
Tittar in om jag hinner och inget annat oförberett inträffar... :tummenupp

Hade ju varit trevligt om det kunde bli lite av en "tradition", att man träffas och har kul när det vankas Moto-Gp på TV´n!!! :tungan :yoparty

//Tobbe :Bugar

Getingen skrev:
Lätt. Fast vill vi göra det fler gånger och få dom att visa GP på stora TV'n, då ska vi nog göra ett bra första intryck och bidra med lite $$$ så alla är nöjda och glada. Så att du har väl inte så mycket till val :rolleyes:

Getingen skrev:

Jaja då... Jag får väl se till att komma och köpa några bärs, då'rå!!!! :öl :fyllisar :jisses

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph