Moto Gp Qatar

PacMan skrev:
2069402 När var detta, och vad hade hänt?

Le Mans 2004,
Hodgson vurpar, Hopkins och Abe dras med.
Hodgson ligger på rygg avsvimmad då Hopper kastar sten på honom
i vredesmod.

Lucius skrev:
2069453 Forza Rossi!!! :Bugar

Skänt att han är tillbaka med en moppe som fungerar!

Suckasuki har grymma problem! :död
Men vad sysslar Edwards med?

Last edited:
#space skrev:
2069440 Skulle oxå kickat cykeln efter en sådan helg! proffsigt nej!!

Frågan är väl hur Suzuki team ser på saken är man smart så stryker man med hårs o erkänner att de senaste prestationerna inte är vad man väntat sig men att man kommer igen i nästa race.. Det ikke smarta är ju att kritisera Hopper för att visa känslor på Sukkan för ev potensiella sukka köpare känner nog oxå som Hopper efter en sådan här race helg!!

knox va?

Japp, skulle nog vara ännu mera oprofessionellt att ge bastning så att det syns!!

Är det någon som vet vad som har hänt med Tamada? Han vann två race 2004 och förutspåddes att bli en titelkandidat 2005. I dag körde han i mål tio sekunder efter Ellison och som sista Honda femtio sekunder efter Elias.

Vad är det för övrigt för startfält?! Bara 16 ekipage i mål...

:argpådato

Ska bli kul att höra talibanerna förklara bort att Hayden körde om Capirossi klockrent, och körde ifrån honom fair and square.

valmers skrev:
2069528 Ska bli kul att höra talibanerna förklara bort att Hayden körde om Capirossi klockrent, och körde ifrån honom fair and square.
Hondas försteförare ska ha beröm för att han lyckades genomföra två omkörningar under ett race. Men vinna klarade han inte idag heller. Vi får se om han kan ta sin andra seger i MotoGP denna sin fjärde säsong när han kommer till sin hemmabana igen.

valmers skrev:
2069528 Ska bli kul att höra talibanerna förklara bort att Hayden körde om Capirossi klockrent, och körde ifrån honom fair and square.
Uttjatat snack 2t/4t förare alltid alltid detta ultimata gnäll..Konstigare vore ju om Hayden Hrc inte klockrent passerade Capirex under ett helt VM..Men en gång räcker :tungan

Helgens kung:
- Rossi

Helgens sensation:
- Stoner. Räckte inte hela vägen (magsjukan kanske spelade in) men har visat vad han går för.
- Hayden. Kör om flera gånger.

Helgens fiasko:
- Suzuki. De kanske skulle bygga en radfyra istället eller köpa en motor från Honda.
- Tamada

Helgens besvikelser:
- Pedrosa. Trodde han skulle vara med i toppen igen.
- Roberts. Önskar nog att racet varit i torsdags

Helgens puckon:
- Hopper som beter sig som Bia....en femåring.
- Producenten som vid flera omkörningar ska visa depåfolket. Vem bryr sig?

Angående Kicking John Hopper;
Lojalitet med sin arbetsgivare är så oerhört starkt förankrat i Japansk kultur, så jag tror inte Suzuki kommer att köpa detta beteendet. Vi såg ju hur det gick för Max.
Nåväl, detta är väl ändå hans sista säsong i Moto Gp, Suzuki vill nog inte ha med honom att göra och vilket annat team kan han vara intressant för?
Jag tycker att han har stagnerat som en mid pack rider och kommer inte att sakna honom när han försvinner.

Lord Melchet skrev:
2069627 Angående Kicking John Hopper;
Lojalitet med sin arbetsgivare är så oerhört starkt förankrat i Japansk kultur, så jag tror inte Suzuki kommer att köpa detta beteendet. Vi såg ju hur det gick för Max.
Nåväl, detta är väl ändå hans sista säsong i Moto Gp, Suzuki vill nog inte ha med honom att göra och vilket annat team kan han vara intressant för?
Jag tycker att han har stagnerat som en mid pack rider och kommer inte att sakna honom när han försvinner.
Instämmer helt och hållet. WSBK eller AMA nästa.

sandstream skrev:
2069620 Helgens kung:

Helgens fiasko:
- Suzuki. De kanske skulle bygga en radfyra istället eller köpa en motor från Honda.

Jag tyckte de nämnde att det var inte motorn det var fel på men elektroniken.

#space skrev:
2069698 Då kan vi räkna in Edwars, Nakano, Checa mfl till nästa års WSBK/AMA!?
Menar du att dessa förare (och fler därtill?) skämde ut sin japanske arbetsgivare på samma sätt som Hopkins gjorde i dag? Måste i så fall ha missat då de också sparkade upprepade gånger på hojen inför världens TV-kameror.

Nyteknik skrev:
2069724 Menar du att dessa förare (och fler därtill?) skämde ut sin japanske arbetsgivare på samma sätt som Hopkins gjorde i dag? Måste i så fall ha missat då de också sparkade upprepade gånger på hojen inför världens TV-kameror.
Ikke!! Mitt inlägg var baserat på nedan att Hopper ändå stagnerat som en mid packer finns ju fler om man säger så utan att dom kickat på hojen!!

""Nåväl, detta är väl ändå hans sista säsong i Moto Gp, Suzuki vill nog inte ha med honom att göra och vilket annat team kan han vara intressant för?
Jag tycker att han har stagnerat som en mid pack rider och kommer inte att sakna honom när han försvinner.""

Last edited:
#space skrev:
2069741 Ikke!! Mitt inlägg var baserat på att Hopper ändå stagnerat som en mid packer finns ju fler om man säger så utan att dom kickat på hojen!!
Förstår dig inte riktigt.

Lord Melchet menade ju att Hopkins först och främst ligger löst till för att han gjorde något som i japanska ögon uppfattas som djupt kränkande.

Det finns naturligt nog gott om mid-pack-riders men det är ovanligt att de efter så lång tjänstgöring som Hopkins inte har presterat en enda pallplats och därtill skiter i japanska normer för uppförande.

*/ ?>
Nyheter
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Back