Moto GP i sachsenring! Biljetter!!!

summerbar

summerbark
Gick med
11 Jul 2004
Hoj
KTM
Jag vet inte hur jag ska göra ännu... :confused: om jag ska åka eller inte till moto gp i sacsenring i år.... jag har 2 st vip biljetter med depå behörighet :banana ca värde på 6k st...

Men måste även räkna in resan som går på för 2 ca 4000:- med bil... och det e då med båten... sen blir det campingh ca 30euro sen sprit (billigt) och sen måste man även äta lite och sen handla lite skit...
Förvisso blir det nog en massa :tuttar där... men men..

det blir säkert typ 4-5k per skalle i slutet som man spenderat!
vist det blir mindre om man bara snålar lite...

Jag måste bara höra med polaren som ska med mig.. han verkade med lite tveksam nämligen..

Men om vi nu bestämmer oss för att inte åka finns det någon som då e sugen på att köpa billjeterna? :va

Vet inte hur man ska göra.........! :rofl

Isåfall får det bli budgivning på dem! och de säljes helst parvis....

Hör av dig om du kan vara sugen.... :7peta

mvh a

summerbar skrev:
2277932 Jag vet inte hur jag ska göra ännu... :confused: om jag ska åka eller inte till moto gp i sacsenring i år.... jag har 2 st vip biljetter med depå behörighet :banana ca värde på 6k st...

Men måste även räkna in resan som går på för 2 ca 4000:- med bil... och det e då med båten... sen blir det campingh ca 30euro sen sprit (billigt) och sen måste man även äta lite och sen handla lite skit...
Förvisso blir det nog en massa :tuttar där... men men..

det blir säkert typ 4-5k per skalle i slutet som man spenderat!
vist det blir mindre om man bara snålar lite...

Jag måste bara höra med polaren som ska med mig.. han verkade med lite tveksam nämligen..

Men om vi nu bestämmer oss för att inte åka finns det någon som då e sugen på att köpa billjeterna? :va

Vet inte hur man ska göra.........! :rofl

Isåfall får det bli budgivning på dem! och de säljes helst parvis....

Hör av dig om du kan vara sugen.... :7peta

mvh a

Vad är det för polare som INTE vill hänga på en sång grej ????? hehe

summerbar skrev:

Jag vill inte ha biljetterna, men måste bara fråga om något mer än depåbehörighet ingår? Vilka läktare, hospitalitys osv gäller de till! Visst är det kul att kolla på trailers och kanske någon stjärna i depån, men det är avklarat på 15 minuter och det är inget jag skulle lagt mer än 200 spänn för!

/oscar

oscar skrev:
2285464 Jag vill inte ha biljetterna, men måste bara fråga om något mer än depåbehörighet ingår? Vilka läktare, hospitalitys osv gäller de till! Visst är det kul att kolla på trailers och kanske någon stjärna i depån, men det är avklarat på 15 minuter och det är inget jag skulle lagt mer än 200 spänn för!

/oscar

jo men det e ju du det!. jag skulle inte ge 50spänn för monalisa..
vet ej vad för läktare... de som varit där innan fick ju olika vip förmåner med... men det e olika...

summerbar skrev:
2286451 jo men det e ju du det!. jag skulle inte ge 50spänn för monalisa..
vet ej vad för läktare... de som varit där innan fick ju olika vip förmåner med... men det e olika...

Jag skulle verkligen ge 50 spänn för Monalisa... :banana

Tänkte bara att det kanske blir lättare för dig att bli av med dem om du specar vad man får mer än depåbehörighet...

oscar skrev:
2286604 Jag skulle verkligen ge 50 spänn för Monalisa... :banana

Tänkte bara att det kanske blir lättare för dig att bli av med dem om du specar vad man får mer än depåbehörighet...
Eller kanske inte. :hihi

Dessutom tas tråden bort snart eftersom det redan finns en annons.

*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back