Moto GP i Brno 2007

Ja annars kan man ta taxi som enn x-kompis till mig fick göra när han insåg att entre biljetten låg kvar på hotellet precis innan vi skulle kliva på bussen ,, har för mig att det kostade honom 500 tjeckiska pengar totalt, :va

X-kompis :confused: Var det två personer som glömt sin biljett? För om inte jag minns helt fel så var det väl en viss bimotaägare som glömt sin och jag trodde ni var vänner fortfarande :rolleyes:

Fast nu var det ju buss och spårvagn i allmänhet jag refererade till eftersom bussen upp till banan vill se biljetten innan man går på.

X-kompis :confused: Var det två personer som glömt sin biljett? För om inte jag minns helt fel så var det väl en viss bimotaägare som glömt sin och jag trodde ni var vänner fortfarande :rolleyes:

Fast nu var det ju buss och spårvagn i allmänhet jag refererade till eftersom bussen upp till banan vill se biljetten innan man går på.

Tror inte han syftar på bimota ägaren....men nu ska vi inte tala mer om det :) , Jocke när ska vi åka?, föresten jocke du glömer väll inte att komma upp nu till vm det ska komma in 70 busar med norskor på fredag/lördag kvällen :tuttar

Coolt värre med att åka och se GP. I augusti också, passar perfa när man kommit in i kläderna med ny hoj osv. Skulle vara kul som sjutton att åka med ett gäng. Dock vill jag inte planera någonting sånt än, har lite mer att tänka på innan sånt.

Jocke när ska vi åka?, föresten jocke du glömer väll inte att komma upp nu till vm det ska komma in 70 busar med norskor på fredag/lördag kvällen :tuttar
70 bussar med norska jenter!? När och till vart!?

:D

om inte du söp så frekvent på alla evenemang så skulle du komma ihåg att bimota ägaren löste ut sin biljett i kassan vid entre´n och den var således inte glömd kvar på hotellet ,, och bimota o jag är goda vänner ,, nu får du gissa lite till när du ändå var i farten ,,,

Lam Kaka ,, jag tror inte de e aktuellt med några besök eftersom jag är alldeles nyopererad i handen nu och har skaffat mig intressen i stockholm som är väldigt tilldragande ,, men vi kan ju surra i telefon om det någon kväll ,, ring du ,, jeg är hemma till 13 maj
mvh jocke

Coolt värre med att åka och se GP. I augusti också, passar perfa när man kommit in i kläderna med ny hoj osv. Skulle vara kul som sjutton att åka med ett gäng. Dock vill jag inte planera någonting sånt än, har lite mer att tänka på innan sånt.

70 bussar med norska jenter!? När och till vart!?

:D

VM(Åre), visligen alla kanske inte är norska jenter men många lär va det :P

om inte du söp så frekvent på alla evenemang så skulle du komma ihåg att bimota ägaren löste ut sin biljett i kassan vid entre´n och den var således inte glömd kvar på hotellet ,, och bimota o jag är goda vänner ,, nu får du gissa lite till när du ändå var i farten ,,,

Lam Kaka ,, jag tror inte de e aktuellt med några besök eftersom jag är alldeles nyopererad i handen nu och har skaffat mig intressen i stockholm som är väldigt tilldragande ,, men vi kan ju surra i telefon om det någon kväll ,, ring du ,, jeg är hemma till 13 maj
mvh jocke

Puss på dig du, jag vet mycket väl vem du syftar på :tungan . När det gäller nykterheten så tror jag inte jag var den som stod för största konsumtionen :fyllisar men minnet funkar dåligt oavsett. Tydligen inte bara på mig. Dessutom så trodde jag det bara var bimotaägaren som inte hade koll på läget med biljetten och han var ju faktiskt på väg tillbaka till hotellet där han glömt datautskriften som skulle bytas mot en biljett. Sen kan man ju fråga sig vilket som var mest lönsamt - taxi eller lösa ny biljett som han gjorde :) Å andra sidan så kan det ju tilläggas, att det inte var några större problem att köpa biljett där.

Last edited:
mr bimota fick den biljett som han hade beställt,, det löste sig ju vid entre´n ju kommer inte du ihåg det ? han fick det han betalade för,, och slapp därmed att betala dubbelt.
jag hade för en gångs skull bra koll *ler*

Puss på dig du, jag vet mycket väl vem du syftar på :tungan . När det gäller nykterheten så tror jag inte jag var den som stod för största konsumtionen :fyllisar men minnet funkar dåligt oavsett. Tydligen inte bara på mig. Dessutom så trodde jag det bara var bimotaägaren som inte hade koll på läget med biljetten och han var ju faktiskt på väg tillbaka till hotellet där han glömt datautskriften som skulle bytas mot en biljett. Sen kan man ju fråga sig vilket som var mest lönsamt - taxi eller lösa ny biljett som han gjorde :) Å andra sidan så kan det ju tilläggas, att det inte var några större problem att köpa biljett där.

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back