Moto GP 08 (PC) - Film "Rossi"

  • Thread starter Thread starter 122025
  • Start date Start date

122025

Guest
Ja det här är allstå då "Rossi" som tar en vända med sin gamle trotjänare. Filmklippet är ett sammandrag från ett lopp inspelat från spelet Moto GP 08.
Ja, jag har inget liv nu när det är vinter.
Hej hopp i lingonskogen.

[YOUTUBE-ID]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/X6cG5izCBLI&hl=sv&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/X6cG5izCBLI&hl=sv&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]
 
Jag tycker den första krashsekvensen är klockren... är det bara jag? :)
 
Först o främst spelet ser väldigt snyggt ut!
MEN.. jag tycker fortfarande de är katastrof att det går att kasta omkull hojjen fram o tillbaka upp och ner hur fort som helst.. de ser inte så verkligt ut + att det ser väldigt fult ut när dom vurpar!
 
Kurvtekniken jag använder är "har-inte-spelat-mer-än-10-minuter teknik". :)
 
Funderade på att köpa spelet, men undrar om det är bättre eller iaf samma känsla som i TT???
 
Ahhhhh Phillip Island! Kørde dær nu i søndags och i sept (California superbike school) och har precis bokat 2 ridedays den 18/11 och 1/12. Sista chansen innan man kommer tillbaka till kalla norden. Jævligt nice bana! Kan varmt rekommenderas om ni e i nærheten. Rideday inkl all utrustning 587AUD ca 3100 SEK (hojen e en Gsxr600 -07) 6x20 min inkl lunch. Kan inte tænka mej en vackrare bana. Mycket pengar men fanimej vært varenda øre =)
 

Bifogat

  • mc small.jpg
    mc small.jpg
    223.1 KB · Visningar: 80
MotoGP ser endast "bra" ut i TV-mode.

I övrigt synts det att spelet är like orealistiskt som vanligt och troligen kasst.
 
Det är faktiskt inte så illa! Stor skillnad från Moto racer 3 och Moto GP 06. Highside och andra vurpor är väldigt lätt att få om man gör fel (på inställningen full simulation).
 
Med tanke på vad man ser på filmen så måste han spela på ultralätt + varenda fusk som finns.
Jag lovar på simulator är det ingen lek, men ändock bara ett spel :pannkyss
 
Det var jag som spelade in filmen och jag körde på full simulation!
Edit: Motståndarnas nivå var satt på "Medium".

Slut. Frågor?

:D
 
Last edited:
MotoGP -08 duger absolut, likaså SBK -08 men än har dom en bit till mc spelens konung...Tourist Trophy.

Go´låt du lindat in krasherna med. Sonic Syndicate. :yoparty
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top