Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Den var mycket halvtaskig, upp med en högupplöst bild på hela gadden nu!![]()
Sjukt OT, men varför heter den Dead Mans Hand?
Jo sant men förstår inte riktigt hur en sån döskalle ser ut, inte så haj på att googla.3001151Kamikaze-dödskallen och ett deathcard vore väl kanske nogåt som symboliserar en mc-åkare? Vad vet jag, lite kamikaze är vi ju![]()
Kan rekomendera han jag går till för min helrygg..
Calle på www.kingcarlostattoo.com
Ligger på st:eriksplan
Jo sant men förstår inte riktigt hur en sån döskalle ser ut, inte så haj på att googla.
Synd att den karln är fullbokad ett ANTAL månader framöver bara.![]()
Jag hade tänkt göra en tatuering på handleden med ace of spades (deathcard) som motiv, men jag vill ha något mer än bara den symbolen men är urusel på att rita så jag skulle va skit tacksam om någon kunde göra nån skis eller något på förslag.
De jag kommer på är en solfjäder av spelkort där det översta är ace of spades, lätt att bygga ut om man känner för det senare nån gång.
Försökte komma på något sätt att få in en djävul eller pinup eller något i det men kommer fan inte på något.
Tänkte först göra en ny användare för att skriva den här tråden då den kommer spåra ur annars så snälla visa att jag hade fel.
Death card:
![]()
Synd att den karln är fullbokad ett ANTAL månader framöver bara.![]()
Nån som kan rekommendera en bra tatuerare runt Jönköping/Linköping som har öppet lördagar eller nån kväll i veckorna?
Tyvärr lär du nog inte hitta nån duktig/seriös tatuerare nånstans i hela sverige som inte har en kötid på MINST ett par månader.Tattoo har verkligen boomat igen.Förr var det lågsäsong på somrarna iaf,men nu har nästan alla feta köer.Min gaddare har börjat med drop in en dag i veckan,det verkar funka ganska bra.Så mitt tips e att hitta ett ställe som kör nåt liknande o sen parkera röven utanför VÄÄÄÄÄÄÄÄÄLDIGT tidigt på morgonen.Jo, Lakss är i Nässjö men tyvärr super-fucking-uppbokad, säkert ett halvår till minst.
Därför letar jag efter nån annan, nån som vet?
Jo, Lakss är i Nässjö men tyvärr super-fucking-uppbokad, säkert ett halvår till minst.
Därför letar jag efter nån annan, nån som vet?
Visst fast den som väntar på ngt gott...![]()
Jag har 5 heldagar bokade just nu..![]()
Tyvärr lär du nog inte hitta nån duktig/seriös tatuerare nånstans i hela sverige som inte har en kötid på MINST ett par månader.Tattoo har verkligen boomat igen.Förr var det lågsäsong på somrarna iaf,men nu har nästan alla feta köer.Min gaddare har börjat med drop in en dag i veckan,det verkar funka ganska bra.Så mitt tips e att hitta ett ställe som kör nåt liknande o sen parkera röven utanför VÄÄÄÄÄÄÄÄÄLDIGT tidigt på morgonen.
Jo sant men förstår inte riktigt hur en sån döskalle ser ut, inte så haj på att googla.
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick
Foto: Bilprovningen Nu ä... |
|
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman, Transpo... |
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |