Motivtävling, tatuering

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Jag hade tänkt göra en tatuering på handleden med ace of spades (deathcard) som motiv, men jag vill ha något mer än bara den symbolen men är urusel på att rita så jag skulle va skit tacksam om någon kunde göra nån skis eller något på förslag.

De jag kommer på är en solfjäder av spelkort där det översta är ace of spades, lätt att bygga ut om man känner för det senare nån gång.
Försökte komma på något sätt att få in en djävul eller pinup eller något i det men kommer fan inte på något.

Tänkte först göra en ny användare för att skriva den här tråden då den kommer spåra ur annars så snälla visa att jag hade fel.

Death card:
Ace-1.jpg

Jag hade tänkt göra en tatuering på handleden med ace of spades (deathcard) som motiv, men jag vill ha något mer än bara den symbolen men är urusel på att rita så jag skulle va skit tacksam om någon kunde göra nån skis eller något på förslag.

De jag kommer på är en solfjäder av spelkort där det översta är ace of spades, lätt att bygga ut om man känner för det senare nån gång.
Försökte komma på något sätt att få in en djävul eller pinup eller något i det men kommer fan inte på något.

Tänkte först göra en ny användare för att skriva den här tråden då den kommer spåra ur annars så snälla visa att jag hade fel.

Death card:
Ace-1.jpg

är det inte enklare att knalla till en tatuerare som får rita up den åt dig..

Kan rekomendera han jag går till för min helrygg..

Calle på www.kingcarlostattoo.com

Ligger på st:eriksplan

Dra till med en ängel i dirty hooker utstyrsel som håller i det.

Annars kan du gu göra en fotbollsmålvakt som ger dig kortet :D

3000684 är det inte enklare att knalla till en tatuerare som får rita up den åt dig..

Kan rekomendera han jag går till för min helrygg..

Calle på www.kingcarlostattoo.com

Ligger på st:eriksplan
Mjo självklart men jag vill gärna ha lite idéer som jag kan tänka över då jag inte har pengar förens den 25:e nästa månad.

Ok tack det va min nästa fråga vilka som är bra, nån sa diablo men jag tycker dom verkar oseriösa.

3000696 Varför inte en liten sexig/nasty pinuppa hållandes i "death cardet" ?
Skulle va ballt men blir inte det väldigt kluddigt på en så liten yta? iof det är bara fråga tatueraren.

3000803 Dra till med en ängel i dirty hooker utstyrsel som håller i det.

Annars kan du gu göra en fotbollsmålvakt som ger dig kortet :D
Tack, bra ide.

hehe nja för mkt sportfåne för mig.

Last edited:

Skulle va ballt men blir inte det väldigt kluddigt på en så liten yta? iof det är bara fråga tatueraren.

Nja, den kan ju va rätt ren ialalfall, Skaffa en duktig tatuerare bara så fixar han den ren och fin åt dig :) "Haydi hai" här i göteborg är GRYMT duktig, har sett flera av hennes arbeten som vart rena och snygga trotts att dom vart ganka små.

Jag har en grym bild i huvet, men ja hinner tyvärr inte skissa ner den nu :näsblod

Kör en japansk oldschool flygar-dödskalle med kortet i hjälmen eller kanske i munnen? Men då behöver du kanske lite större yta, eller större underarmar ;).

Jag har kört hela min överkropp hos Micke på House of Pain i Hornstull. Kan varmt rekomendera. Bara att kliva ner och bolla idéer med honom, han är jävligt duktig på att upfatta "ett stuk" och sen komma fram med nåt snyggt efter det.

Efter att ena armen var klar så lät jag honom köra andra armen, bröst och rygg efter egen fantasi på frihand, eftersom jag vet att han har koll på vilket stuk och känsla jag vill ha.

Kamikaze-dödskallen och ett deathcard vore väl kanske nogåt som symboliserar en mc-åkare? Vad vet jag, lite kamikaze är vi ju ;)

Jag och sambon fick våra gjorda hos Matte på HOP i hökarängen, http://www.hop-hokarangen.se/ Han är riktigt bra! Ge honom en chans att skissa upp ngt baserat på din grundide, du kommer att få ngt helt unikt! Han gör aldrig samma sak två ggr...

/Danne

3001150 Jag har kört hela min överkropp hos Micke på House of Pain i Hornstull. Kan varmt rekomendera. Bara att kliva ner och bolla idéer med honom, han är jävligt duktig på att upfatta "ett stuk" och sen komma fram med nåt snyggt efter det.

Efter att ena armen var klar så lät jag honom köra andra armen, bröst och rygg efter egen fantasi på frihand, eftersom jag vet att han har koll på vilket stuk och känsla jag vill ha.
Hur blev resultatet då?:)

Hur blev resultatet då?:)

Skitbra! :D
Finns nån halvtaskig bild i mitt garage tror jag. (fast det kanske inte syns så mycket) har fortfarande lite jobb kvar att göra på framsidan av axlarna och lite så.

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back