Thunder
Kan det inte vara sommar för evigt???
- Gick med
- 21 Aug 2005
- Hoj
- R6 -08, dotterns cross och minimoto
Skrev ju i fel forum först.
Så jag flyttade den hit istället:
Jag behöver lite hjälp från de vassa personerna på denna sida, som jag sett tydliga bevis på kan hantera vissa program, och har klockrena idéer.
Jag har en svart Thundercat och fick en skada på framskärmen :kocko . Nu råkade det sig så att en polare är bra på motivlackering
. Men problemet är att jag inte kunnat visualisera mina idéer för honom
. Vi har letat i tidningar och på nätet men jag har inte hittat helt rätt ännu
.
Jag vill ha ett katthuvud som skall ses rakt framifrån uppe på skärmen. Den skall vara "kromad" och liksom se ut som om den kommer ur skärmen
. Alltså inte ett vanligt gulligt katthuvud eller en tiger. Den skall vara lite stålliknande i sina konturer.
Är det någon här som förstår vad jag menar
och isåfall kan ni göra en bild i något listigt format som man kan se?
Tacksam för all hjälp.
Så jag flyttade den hit istället:
Jag behöver lite hjälp från de vassa personerna på denna sida, som jag sett tydliga bevis på kan hantera vissa program, och har klockrena idéer.
Jag har en svart Thundercat och fick en skada på framskärmen :kocko . Nu råkade det sig så att en polare är bra på motivlackering
. Men problemet är att jag inte kunnat visualisera mina idéer för honom
.Jag vill ha ett katthuvud som skall ses rakt framifrån uppe på skärmen. Den skall vara "kromad" och liksom se ut som om den kommer ur skärmen
. Alltså inte ett vanligt gulligt katthuvud eller en tiger. Den skall vara lite stålliknande i sina konturer.Är det någon här som förstår vad jag menar
och isåfall kan ni göra en bild i något listigt format som man kan se?Tacksam för all hjälp.

men det där tog typ 10 min att leka sig fram till med div. filter, ganska lätt faktiskt!