motivalacka hjälmen, vilka är bra?

HumAnyt

fort ibland.
Gick med
17 Mar 2005
Ort
Tidaholm
Hoj
GSXR-1000 K4 enbart :( (räknas monkybike -78 honda?:)
Hallå. Hade eventuellt tänkt att motivlacka hjälmen nu i vinter innan våren. Vet ni några som är bra och prisvärda som gör det? har bara pratat med en än sålänge, har för mej att han skulle ha 3500 för ett valfritt motivlack. Har dock tappat bort hans mail och tele :) så ni som vet några får gärna ge länkar och telenummer. Även bilder på hjälmar dom gjort.

Mvh
Rasmus
 
HumAnyt skrev:
Hallå. Hade eventuellt tänkt att motivlacka hjälmen nu i vinter innan våren. Vet ni några som är bra och prisvärda som gör det? har bara pratat med en än sålänge, har för mej att han skulle ha 3500 för ett valfritt motivlack. Har dock tappat bort hans mail och tele :) så ni som vet några får gärna ge länkar och telenummer. Även bilder på hjälmar dom gjort.

Mvh
Rasmus
kolla denna

http://www.flickan.com/

mvh.Hugo :yoparty
 
HumAnyt skrev:
Hallå. Hade eventuellt tänkt att motivlacka hjälmen nu i vinter innan våren. Vet ni några som är bra och prisvärda som gör det? har bara pratat med en än sålänge, har för mej att han skulle ha 3500 för ett valfritt motivlack. Har dock tappat bort hans mail och tele :) så ni som vet några får gärna ge länkar och telenummer. Även bilder på hjälmar dom gjort.

Mvh
Rasmus

Kolla ghostofsweden.com
 
Jörgen funderar på att motivlacka, har ett tfn till en som lackade Björns hjälm (han med Hornet 900, vet inte om du har träffat honom på någon av samåkningarna)

Lämna in till samma o få rabatt :tummenupp

Ps..har precis i dagarna letat efter sidor, både för att leta motiv och företag, pm:ar dem till dig om du vill.
 
2fast4hjo skrev:
Blir lite sugen på att motivlacka solocutsen :)

Nej för f-n! Låt raggarna & HD-åkarna med fransar hålla sig till den biten.
Motivlack & sporthoj = omöjlig kombination:zpy

Eller du kanske räknar SV:n som en customhoj? ;)
 
Last edited:
Här har du en kille som är riktigt duktig, även på pinstripning..
Lackar åt många motorikoner, sist jag var in så låg det en hjälm till Mahtias Ekström på bordet...

www.pompen.se och bilder finns Här
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top