Motegi gp-vm

chrille-r1000 skrev:
Rossi e bäst. Vem annan kan göra en sån uppkörning från nionde plats till andra plats efter den lilla tabben han gjorde i början?
Biaggi eller Gibernau hade nog bara fixat en 5:e eller 6:e plats efter en sån miss. Behövs bara 11 p till så är Rossi världsmästare igen precis som jag sa till mina vänner som inte håller på Rossi.

Knappast någon djärv gissning att Rossi blir världsmästare precis. :rolleyes:
 
Chris Ash skrev:
Jag körde Falkenberg. Till Karlskoga fattades jag delar och till Knutstorp fick jag icke-racerelaterade förhinder.

För närvarande har jag lagt ner, men kommer säkert tillbaka till våren igen.

Gick 600:an inte att laga? Du fortsätter på 125:an?
 
chrille-r1000 skrev:
Rossi e bäst. Vem annan kan göra en sån uppkörning från nionde plats till andra plats efter den lilla tabben han gjorde i början?
Biaggi eller Gibernau hade nog bara fixat en 5:e eller 6:e plats efter en sån miss. Behövs bara 11 p till så är Rossi världsmästare igen precis som jag sa till mina vänner som inte håller på Rossi.

Visst är Rossi bäst i år, men på Motegi var Biaggi bäst utan snack. Han gjorde inga misstag och körde snabbt och säkert. Denna seger förtjänade Max.
 
Hur gick det för Stiggy då? Längdhopp i sandfållan :confused:
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top