Motarduppvisning i Lidköping.

Det är bra.. Många tusen som tittade ;)... tredje eller fjärde året i rad vi kör...

- Johan

klart som fasen att ni ska ha bilder på era hobbys .... jag ska försöka ställa upp och fota så ofta jag kan ...

:yoparty

Synd bara att någon "övningskörde" fram och åter på Fiskaregatan timmarna innan Hjulafton med ljudligt avgassystem. Är en och annan på jobbet som inte precis gillar Supermotard mera efter detta....

Pebl skrev:
Synd bara att någon "övningskörde" fram och åter på Fiskaregatan timmarna innan Hjulafton med ljudligt avgassystem. Är en och annan på jobbet som inte precis gillar Supermotard mera efter detta....

Det måste ha varit en HD, de brukar ha ljudliga avgassystem som alla klagar på... eller? Antar att du tror att det var jag, men det var det inte... ;)

Hälsa de på jobbet som ställer bilarna mot rörstrandshuset att de inte borde ha körkort om de inte kan titta när de backar ut heller. Har haft garage på fiskaregatan många och och varit tvungen att nita ett otal antal gånger både med bil och båge när man ska fram där... Har de fått sågblad i öga eller?

- Johan

mr_rockster skrev:
Det måste ha varit en HD, de brukar ha ljudliga avgassystem som alla klagar på... eller? Antar att du tror att det var jag, men det var det inte... ;)

Hälsa de på jobbet som ställer bilarna mot rörstrandshuset att de inte borde ha körkort om de inte kan titta när de backar ut heller. Har haft garage på fiskaregatan många och och varit tvungen att nita ett otal antal gånger både med bil och båge när man ska fram där... Har de fått sågblad i öga eller?

- Johan

Visst är det konstigt att de där fransjoggarna kan väsnas hur mkt som helst, men så fort vi kommer så blir det ett j*vla liv...?
Ska man måsta fransa styret på moppen för att få va ifred??
Tja, vete fan... kanske gör det, bara för att reta folk...

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph