Motarduppvisning i Halmstad

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Den 13:e aug. kommer Racingshop (http://www.racingshop.se) ha sitt årliga party i Halmstad med Freestyle motocross-, Fiddyuppvining & det lokala metalbandet Twelvestep (http://www.twelvestep.se/ ladda ner & njut :tummenupp ) kommer & rockar loss mm.
Vi tänkte även försöka få till en lite motarduppvsning. Det finns en parkering att nyttja där man kan lägga upp en liten slinga på 300-500m här man kan köra några små heat (enbart asfalt).
Sen blir det att visa upp hojarna, svara på folks frågor, låta små kidsen provsitta på hojarna & lite sånt. Ev. även lite stunt uppvisning.

Vi behöver väl vara mellan 6-10 st iaf som kommer & visar upp oss. Att dömma från tidigare år så har det varit ett välbesökt evenemang så det är ett ypperligt tillfälle att promota lite för vår kära sport. Har du möjlighet att komma så anmäl ditt intresse i PM till mig! :tummenupp

/ Chris

Barrett skrev:
Den 13:e aug. kommer Racingshop (http://www.racingshop.se) ha sitt årliga party i Halmstad med Freestyle motocross-, Fiddyuppvining & det lokala metalbandet Twelvestep (http://www.twelvestep.se/ ladda ner & njut :tummenupp ) kommer & rockar loss mm.
Vi tänkte även försöka få till en lite motarduppvsning. Det finns en parkering att nyttja där man kan lägga upp en liten slinga på 300-500m här man kan köra några små heat (enbart asfalt).
Sen blir det att visa upp hojarna, svara på folks frågor, låta små kidsen provsitta på hojarna & lite sånt. Ev. även lite stunt uppvisning.

Vi behöver väl vara mellan 6-10 st iaf som kommer & visar upp oss. Att dömma från tidigare år så har det varit ett välbesökt evenemang så det är ett ypperligt tillfälle att promota lite för vår kära sport. Har du möjlighet att komma så anmäl ditt intresse i PM till mig! :tummenupp

/ Chris

Tjena.. det måste man ju dra o kolla på.. men vilken tid börjar det??

//Mange

mange_jkpg skrev:
Tjena.. det måste man ju dra o kolla på.. men vilken tid börjar det??

//Mange

13:00
Kom fram & hälsa! :tummenupp

Edit: fel tid. 13:00 & inte 14:00 som jag tidigare skrev

Last edited:
Barrett skrev:

/ Chris

sign me up!

Last edited:
uppvisning

Jag är med! men ja kommer ner på min gatreggade 660 med hela landsvägskittet på såvida ja nu inte ska tävla i linköping på tisdagen för då är ju allt sånt redan borta! men de spelar väl ingen roll eller??
mvh markus

dukeIIfbg skrev:
Jag är med! men ja kommer ner på min gatreggade 660 med hela landsvägskittet på såvida ja nu inte ska tävla i linköping på tisdagen för då är ju allt sånt redan borta! men de spelar väl ingen roll eller??
mvh markus

Det är lugnt! Det vore iofs inte helt fel om vi som kör iaf har uppsamlingskärl. Men det är ju inte svårt att lösa lite provosoriskt.

Jaha, nu börjar det närma sig. Va & kikade lite mer på området innan helgen. Svårt att bilda sig en exakt bild av hur banan kommer bli. Men det kan nog bli helt ok. Ska dit igen i veckan & försöka planera upp lite så vi utnyttjar området maximalt utan att tumma på säkerheten.
Banan bygger jag på lördag förmiddag. Jag skulle nog kunna behöva lite hjälp, så ni som kan får gärna försöka vara där vid 9-tiden. (skriv det isf inom parantes efter ert namn.

behöver ha lite koll på vilka som kommer.
Anmälningslista:

1: Christofer Barrett
2: Jimmy aka Husa0wner
3: Kaj Karlsson
4: Christian Nilsson
5:
6:
7:
8:
....

Last edited:
Barrett skrev:

Jag KANSKE kan komma ner, beror lite på ekonomi, tjejens planer och om jag hinner fixa till hojen...
Hur många är det än så länge?
Pratade lite med Christian Nilsson på träningen i Borås igår och han sa att han skulle dit. Om det bara blir en massa duktigt folk så kan jag kanske ställa upp som rundningsmärke eller nått :3freak

henrikkrueger skrev:
Jag KANSKE kan komma ner, beror lite på ekonomi, tjejens planer och om jag hinner fixa till hojen...
Hur många är det än så länge?
Pratade lite med Christian Nilsson på träningen i Borås igår och han sa att han skulle dit. Om det bara blir en massa duktigt folk så kan jag kanske ställa upp som rundningsmärke eller nått :3freak

Gör vad du kan! :tummenupp

Jag vet inte hur många som kommer. Kaj & Christian skulle försöka komma. Sa han det så förutsätter jag att dom kommer. Sen blir det förhoppningsvis några till från stan. Dom har aldrig kört motard på bana innan så du blir inte ensam om att glida runt.

Barrett skrev:
Gör vad du kan! :tummenupp

Jag vet inte hur många som kommer. Kaj & Christian skulle försöka komma. Sa han det så förutsätter jag att dom kommer. Sen blir det förhoppningsvis några till från stan. Dom har aldrig kört motard på bana innan så du blir inte ensam om att glida runt.

Ska se hur det går. Hade vart kul att köra lite, får se det som ett träningstillfälle.
Hör av mig på fredag om jag kommer.

henrikkrueger skrev:
Ska se hur det går. Hade vart kul att köra lite, får se det som ett träningstillfälle.
Hör av mig på fredag om jag kommer.

Inte bara ett träningstillfälle, utan en jätte bra chans att promota för sporten. Många vet ju inte ens vad super motard är, men det ska vi visa dom!
Tidigare år har det varit mkt besökare, och då har det bara varit FMX-uppvisning & lite sånt. I år händer det ju en jäkla massa grejer så det lär bli väldens fest! :tummenupp Jag ska lova att showa till det lite, inte bara på hojen! :banana

En kul grej är att bandet som ska spela lär bara i sig dra en hel del folk. När dom spelade i köpenhamn nyligen lyckades dom fylla en 50-manna buss med folk från stan som hängde med! :yoparty

Barrett skrev:
Jag ska lova att showa till det lite, inte bara på hojen! :banana
Låter som lite public nudity hära!

Förövrigt tycker jag det här är skitintressant och funderade på om det skulle gå ordna på något vettigt sätt att komma ner... Men då var det såpass nära inpå att det inte hinns få ihop nå deg till det. Ni får gärna ge rapporter å bilder å sånt efter :)

mange_jkpg skrev:
hur blir det imon.. blir det nån uppvisning så det 'är värt att åka ner till halmstad eller?? :rofl

Klart det blir! :tummenupp

Scen, FMX ramp, minicross bana mm gjordes klart idag. Imorgon förmiddag bygger vi motardslingan!

På nyheterna lovade dom fint väder, så det kan nog bli en riktigt schyst tillställning! :yoparty

OlleR skrev:
Låter som lite public nudity hära!

Förövrigt tycker jag det här är skitintressant och funderade på om det skulle gå ordna på något vettigt sätt att komma ner... Men då var det såpass nära inpå att det inte hinns få ihop nå deg till det. Ni får gärna ge rapporter å bilder å sånt efter :)

Tanken är att jag ska fixa så att allt dokumenteras på film & med bilder, så ni som bor lite för långt ifrån oxå får ta del av galenskaperna! :)

Fan va kul det blev! :yoparty

Banan blev helt ok & va faktiskt riktigt skoj att köra trots att den va ganska tight & inte gick så fort. En schyst slajding kurva fick vi iaf till!

Blider & filmklipp kommer förhoppningsvis snart. Måste samla ihop allt material först bara & redigera (för första gången).

Barrett skrev:

/ Chris

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG!!!! :mad: :mad:
Hur kunne man missa det här!? :gråta :gråta :gråta
Bor inte i halmstad men ska flytta ditt de närmaste dagarna!!!
Jaja, lovar att komma nästa gång!

(Väntar på bilder)

Last edited:
Back