Motardtröjor!

Det är så dags nu att komma på att jag också ville ha en :P Får väl köpa nästa sväng...

Idag kom tröjorna till mig. Så på måndag, senast tisdag ska jag packa dom och skicka ut dom till er.

Tack ska ni ha.

Mvh André

Fick även jag min tröjja, dock ska jag säga att jag blev misstänksam när det dök upp en lapp att man skulle hämta paket på posten (hade helt glömt av detta ^^) Men gud vad glatt överraskad jag blev ;)

Kanon Andre_A att du åtog dig allt jobb med att få fatt i dessa underbara tröjjor =)

Fick även jag min tröjja, dock ska jag säga att jag blev misstänksam när det dök upp en lapp att man skulle hämta paket på posten (hade helt glömt av detta ^^) Men gud vad glatt överraskad jag blev ;)

Kanon Andre_A att du åtog dig allt jobb med att få fatt i dessa underbara tröjjor =)

Nu har den anlänt! Mycket vacker och sitter som skräddarsytt över skydden. Kunde inte bli bättre, du ska ha tack Andre_A!

Har inte heller fått min tröja än, fick en avi i torsdags om att jag har ett paket att hämta ut men finns inget paket där till mig :confused: hoppas den dyker upp på måndag.

Har inte heller fått min tröja än, fick en avi i torsdags om att jag har ett paket att hämta ut men finns inget paket där till mig :confused: hoppas den dyker upp på måndag.

Har du fått avin finns paketet där, men de kan ha glömt att scanna det. Be dem leta ordentligt!

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon