Motardtröjbeställning här!

Suger här med? När kan de tänkas bli klara Swedie? Mitten av november står det på de andra tröjorna, är det samma med våra?

Hmm, vet inte exakt vad jag sagt överallt. Men det som stämmer är att jag trycker dom i slutet av oktober. Leverans och i eran postlåda innan mitten av November.

Hi-ho skrev:
Är det bara jag som inte får upp sidan :confused:

Nä, jag får inte upp sidan heller. Fast jag har ju redan beställt tröja. Ville bara kolla om sidan funkade. Gjorde den alltså inte.

Snart är tröjan här!! Känns lite som julafton. :tomten Ser fram emot att få den!

Mmm.. snart leveransdags ! Hade nästan glömt bort att jag beställt den =)

Men nu får man lite piska att fixa så att motardfälgarna passar.. kan ju inte gå omkring med en motardtröjja med gott samvete annars :huvet

Och jag håller med.. visst är det lite som julafton ? :tomten

TT-Henke skrev:
Mmm.. snart leveransdags ! Hade nästan glömt bort att jag beställt den =)

Men nu får man lite piska att fixa så att motardfälgarna passar.. kan ju inte gå omkring med en motardtröjja med gott samvete annars :huvet

Och jag håller med.. visst är det lite som julafton ? :tomten

Absolut! Swedie, du sa innan mitten av november! Det är den 14e idag så alltså kommer de imorrn? :tungan :tungan

Men allvarligt hur går det med dem?

Idag ska de ha påbörjats tryckas. Ska ringa imorgon och checka för säkerhets skull.
Har även förbeställt ett gäng paket idag så jag kan få ut dom så fort som möjligt.

Swedie skrev:
Idag ska de ha påbörjats tryckas. Ska ringa imorgon och checka för säkerhets skull.
Har även förbeställt ett gäng paket idag så jag kan få ut dom så fort som möjligt.
Kan man kolla nånstans hur det går med sin beställning? Har inte dykt upp nått än i brevlådan :4skrika

Det som står på första sidan om att Sporthoj.com tröjorna är försenade gäller det även motard tröjorna?

MVH /Andy........

Swedie skrev:
Kolla nyhetsblurben på förstasidan av sh.com.
Vill verkligen inte verka tjatig, vet att du har mycket att stå i, men jag är så förbannat sugen på min tröja. Har hållit ett öga på blurben sen den 16:e, men... :gnissla

Jag har alla tröjor hemma nu.

Ni som vill ha eran tröjan innan Tisdag/Onsdag kan komma och hämta den idag i Eskilstuna. PMa vid intresse.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT