Motardtröjan

Frredde

Medlem
Gick med
24 Jan 2006
Hoj
Xt660X. HELsvart +2x acra mm
Hej folket :)

Swedie föreslog att jag skulle höra mig för på forumet, så så får det bli...

Frågan gäller motardtröjan som går att beställa (har beställt).
Sitter nicket fram eller bak om man har munktröja?
Är fontsizen lika stor som på bilden som finns på beställningssidan?

Känner mig inte så sugen på att ha en fet blaffa framtill där det står "Frredde"...

Nån som har en bild att visa kanske? Har kollat igenom den gamla tråden, så ni behöver inte tipsa om den...

Frredde skrev:
Hej folket :)

Swedie föreslog att jag skulle höra mig för på forumet, så så får det bli...

Frågan gäller motardtröjan som går att beställa (har beställt).
Sitter nicket fram eller bak om man har munktröja? bak
Är fontsizen lika stor som på bilden som finns på beställningssidan?beror på hur långt ditt namn är

Känner mig inte så sugen på att ha en fet blaffa framtill där det står "Frredde"...

Nån som har en bild att visa kanske? Har kollat igenom den gamla tråden, så ni behöver inte tipsa om den...

Se ovan

Kan du inte skita i nicket helt alt skriva in något annat när du beställer då? Det finns väl ingen här som kommer säga imot :gnissla

Jonasson skrev:
Kan du inte skita i nicket helt alt skriva in något annat när du beställer då? Det finns väl ingen här som kommer säga imot :gnissla

Well..... mjo... kan kan jag väl.. :)

Men nu får jag det juh i nacken, så då får det vara kvar.
Tror det blir helt ok faktiskt...

Frredde skrev:
Helt ok...! :tummenupp

Hur e kvaliteten då? Håller färgen/trycket efter ett gäng tvättar...?

Nja den överlevde inte så länge,så jag är nog fel kille att fråga:hihi

Men kvaliteten verkar bra och trycket håller för asfalt i ca 70-80 iaf.

Jag ska be tryckeriet att byta märke på tröjorna. Vill inte att ni ska tycka det är av dålig kvalite. Ska ringa dom i veckan och förbereda dom för nästa order som komma skall.

Swedie skrev:
Jag ska be tryckeriet att byta märke på tröjorna. Vill inte att ni ska tycka det är av dålig kvalite. Ska ringa dom i veckan och förbereda dom för nästa order som komma skall.

Ur marknadsföringssynpunkt så borde det vara billigare om man väljer att ha en tröja med trycket: sporthoj.com

Då kommer nog fler ta den modellen, till lite rabatterad pris ifs, men du kommer få mycket bra marknadsföring och exponering av sidan.

Det kan vara så att du tjänar på det i längden...

(bara en tanke...)

jaa, och det där med kvaliten, men det verkar som att du är på dem om! bra!!

Back