motardtröja

blom skrev:
handlar väl inte så mycket om det va... vill folk ha en billigare tröja utan att sponsra någon privat så måste väl personen få bestämma det själv

ok...

ja det löser sig väl med tröjorna.. mig spelar det igentligen ingen roll.. bara jag fårm en tröja innan vintern är här :)

Flör min del skiter jag i vad det kostar bara Zana får sin gul/blå tröja tryckt... Jag betalar gärna 500:- om det är ett bra tryck och bra kvalle på tröjan.. Är det någon annan som kan trycka samma tröja till bättre pris utan att tulla på kvallen så är det ok.. Men tjöta inte bort detta så det inetblir någon tröja alls, det är där det brukar sluta när folk blir oense i detta land ;) "Jag skiter i vilket" :hihi

Zana skrev:
Frågan är ju bara hur dom ska lyckas promota sin tröja. Dom kan ju inte göra reklam här, och så mycket trafik kan dom nog inte ha på sin hemsida...

Lite smygreklam än så länge...

Om jag var moderator skulle jag nog lägga ett varningens ord för länge sen.

Om man talar om reklam mm så brukar det väl vara synonymt med ekonomisk vinning i slutänden, vilket i sin tur inte är synonymt med vår verksamhet. :7peta

Last edited:
ja men det är väl bara att vänta till zana lägger upp det trycket det ska vara och när han har ett pris sen beställer dom som ska ha... så fixar det sig.. klart slut frågor? framåt

Cybernisse skrev:
Om man talar om reklam mm så brukar det väl vara synonymt med ekonomisk vinning i slutänden, vilket i sin tur inte är synonymt med vår verksamhet. :7peta

Edit:
Upprörda fingrar ska inte skriva inlägg....

:pannkyss

Last edited:
floodi skrev:
"slår med grytlock och slår i dörrar"

hur blir det nu????? tröjja eller inte
det är så det blir i ett hönshus. kacklet överljudar vad som verkligen pågår. :tungan eller nått. Jag kan fortfarande trycka. Behöver behöva bara höra att priset på 400kr inkl frakt är ok. Annars skiter iaf jag i det. Inte värt besväret tyvärr.

Har det uppe inom 5 minuter (beställningsformulär).

Swedie skrev:
det är så det blir i ett hönshus. kacklet överljudar vad som verkligen pågår. :tungan eller nått. Jag kan fortfarande trycka. Behöver behöva bara höra att priset på 400kr inkl frakt är ok. Annars skiter iaf jag i det. Inte värt besväret tyvärr.

Har det uppe inom 5 minuter (beställningsformulär).

400 ÄR OK...

400:- helt klart ok :tummenupp..........fyller i beställningsformuläret direkt när det nu kommer.. :yoparty

Evil M skrev:
Jag vill inte ha med mitt nickname om jag beställer en tröja, lämnar jag det fältet blank då eller måste nickname vara med?

Håller med föregående talare. Jag skulle vilja köra utan nicket på tröjan.

Evil M skrev:
Jag vill inte ha med mitt nickname om jag beställer en tröja, lämnar jag det fältet blank då eller måste nickname vara med?

Stämmer bra där! Blankt fält = inget nickname på ryggen...

Hur är det med storlekarna är det samma tröja som man fick av Swedie vid förra tröjbeställningen. :va

Bara så man vet.

Jösse skrev:
Hur är det med storlekarna är det samma tröja som man fick av Swedie vid förra tröjbeställningen. :va

Bara så man vet.

Borde rimligtvis stämma bra...

Back