motardtröja

CoRuS skrev:
Du är välkommen att beställa en eller flera när vi är färdiga med det vi vill trycka. Vad som än händer med den här beställningen på SH så kommer vi att trycka. "Grupptröja" men åxå med andra motiv...

Brorsan har en såndäringa familj som kräver sin beskärda del av hans 24timmarsdygn. Därför är han hemlig imellanåt.

/Mange
ok när blir det då? typ

floodi skrev:
jajajajaja....

för många kockar dålig soppa som dom bruka säga , men skitsamma
vill ha en tröjja , så maila när allt är klart så man kan beställa.
ja eller så styr du upp det här, eller så kan du ju kolla när det är dax

Swedie skrev:
Jag trycker inte om en annan oxå trycker. Så det får bli att bestämma er.

Ja, eller hur... För många kockar just nu. Fan va rörigt och trist allt blir... :mad:

Evil M skrev:
CoRuS och CyberNisse trycker väl sina egna tröjor för deras egna sajt och inte tröjan som röstats fram i den andra tråden i forumet.

Eller har jag fel?

Någonting i den stilen... Jag har inte hand om kontakten med tryckeriet & kan därför inte svara om vi bara ordnar tryck åt våra tröjor (kontakten har CyberNisse. Frågor? PM:a honom) men vet att vi kommer att trycka egna tröjor...
Det finns gott om plats för olika supermotard-tröjor i detta land. :fyllisar

Last edited:
Jahapp, det blir inget tryck med Swedie... Inte fan kan man trycka tröjor paralellt...

45 namnunderskrifter finns, vet inte hur många som kommer skrida till verket som det ser ut nu...

Trist, riktigt trist... :död

Men maila ut det där trycket till alla i rätt format och låt varje enskild person trycka själv? Eller iallafall till mig så kan jag trycka idag :)

Therudeboy skrev:
Men maila ut det där trycket till alla i rätt format och låt varje enskild person trycka själv? Eller iallafall till mig så kan jag trycka idag :)

Hur många tror du kan få det tryckt så lätt... :gnissla

Zana skrev:
Hur många tror du kan få det tryckt så lätt... :gnissla

Nästan alla har väl ett lokalt tryckeri som trycker åt fotbollslaget osv? Men jag kan vänta på att ni får tag på någon som gör det. Får ni inte det så kan jag kolla upp priset här och hjälpta till att trycka dom.

Frågan är ju bara hur dom ska lyckas promota sin tröja. Dom kan ju inte göra reklam här, och så mycket trafik kan dom nog inte ha på sin hemsida...

Lite smygreklam än så länge...

Om jag var moderator skulle jag nog lägga ett varningens ord för länge sen.

Zana skrev:
Frågan är ju bara hur dom ska lyckas promota sin tröja. Dom kan ju inte göra reklam här, och så mycket trafik kan dom nog inte ha på sin hemsida...

Lite smygreklam än så länge...

Om jag var moderator skulle jag nog lägga ett varningens ord för länge sen.
handlar väl inte så mycket om det va... vill folk ha en billigare tröja utan att sponsra någon privat så måste väl personen få bestämma det själv

Back