Motardträning S-tälje 1/2

ÅåååOOooooohhhhhh!!!!!!!!!!!!!

Faen andra söndagen som jag glömde. Näe, nog tredje. :brinnerup
(Har skruvat med den gula, fått på fyrkolvsok och lite annat krafs, men fotat den, nope)

Lasse du får säga till näst nästa söndag, annars glömmer jag den med (säkert)

Tur att nån håller fanan högt

Hur är nya kameran?
Förmodar att den är inge vidare, du skulle bytt till en riktig kamera :krama :D
 
Fan va du va snabb då .. .. aja ... mina kommer senare .. körde det mesta utan blixt så jag behöver ljusa upp dem lite..

En blev såhär

DSC_3404c.jpg
 
Last edited:
Min fru säger osså att jag e snabb...är det en komplimang eller....?

cEf...jag har inte heller vart där på 3 veckor :p...
Och angående utrustning ,,,så är det mest skit bakom spakarna, inge fel på grejorna. :)
 
Ääääh ni skulle ha varit ute på crossbanan idag!

Sorry Lasse för mitt spam. :)

2ir3fyq.jpg
 
Last edited:
Trevligt själv, btw går det att köra ditt tele där inne m tanke på f/2,8 på den samt snabb fokus?

Jag suger på inomhus så jag låter bli! :D


De flesta är tagna med 30mm ,slutare 30-60 ,bländare runt 5 , iso400,blixt
 
Najs!

Var det någon mer än jag som funderade på om alla verkligen körde på miljösoppa?
Det kändes mycket jobbigare att andas ikväll än förra söndagen, det var iofs några hojar till ikväll...
 
Trevligt själv, btw går det att köra ditt tele där inne m tanke på f/2,8 på den samt snabb fokus?

Jag suger på inomhus så jag låter bli! :D


Övning ger färdighet, kom å plåta inomhus du med.

Kollar med några polare om du kommer, dom har fullkoll på inomhusfotografering :yoparty
 

Bifogat

  • spageball.jpg
    spageball.jpg
    236.2 KB · Visningar: 67
Last edited:
Najs!

Var det någon mer än jag som funderade på om alla verkligen körde på miljösoppa?
Det kändes mycket jobbigare att andas ikväll än förra söndagen, det var iofs några hojar till ikväll...

Schysta bilder! Men det va tydligen bara jag som lärt sig vett o titta in i kameran o vinka åt fotograferna! :hihi

Jag är ganska säker på att någon inte körde på miljösoppa. Vi va förvisso några fler, men huvudvärken jag har nu talar för att det inte är enda orsaken.
Hoppas ngn gjorde det av ren okunskap o inte gör om det.
 
Schysta bilder! Men det va tydligen bara jag som lärt sig vett o titta in i kameran o vinka åt fotograferna! :hihi

Jag är ganska säker på att någon inte körde på miljösoppa. Vi va förvisso några fler, men huvudvärken jag har nu talar för att det inte är enda orsaken.
Hoppas ngn gjorde det av ren okunskap o inte gör om det.



Samma här, en saftig huvudvärk.

Man kanske ska ta ett litet möte innan nästa körning och berätta för alla vad som gäller.
Om det är någon som inte vet om vad som gäller så är det ju en enkel sak att sticka iväg och köpa några liter, eller sälja någon liter till honom.
 
Samma här, en saftig huvudvärk.

Man kanske ska ta ett litet möte innan nästa körning och berätta för alla vad som gäller.
Om det är någon som inte vet om vad som gäller så är det ju en enkel sak att sticka iväg och köpa några liter, eller sälja någon liter till honom.

Ja, Crille missade nog bara att påminna om det idag. Normaltsett har han o sälja oxå så det är inga problem som man inte löser. :)
 
första gången jag körde men de va sjukt kul....garanterat inte sista gången!
Ses på söndag :D
Hoppas på många hojjar då oxå!
 
Sådärja .. nu har jag skrapat ihop en blandad kompott både med och utan blixt.
Rensade ganska snällt så jag tror de flesta kom med iallafall

Några utkast av bilderna ni hittar HÄR!!!

DSC_3251.JPG


DSC_3390.JPG


DSC_3428.JPG


DSC_3494.JPG
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top