Motardtävling i Linköping 31/8

• Thread starter Thread starter HW
  • Start date Start date

HW

Behandlar dig som du behandlar mig!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tillfälligt hojlös
LMS arrangerar en kvällstävling på motardbanan. Inbjudan, tilläggsregler och anmälningsformulär finns på www.lms.se under "roadracing-tävlingar".

/HW

Last edited:
Blir det något imorgon. har inte hört nått mer om det, tänkte åka upp och titta i alla fall nu när man både är kort och hoj-lös.
Vad länge kör ni i så fall?

Ninja Racer skrev:
Blir det något imorgon. har inte hört nått mer om det, tänkte åka upp och titta i alla fall nu när man både är kort och hoj-lös.
Vad länge kör ni i så fall?

Klart som fan det blir race. 36 förare är anmälda, många kända namn.

Racen börjar 16:30 och håller på till ca 20:00

Funktionärer och annan hjälp behövs alltid så vill man göra en insats för sporten så säger man till någon ansvarig när man kommer till banan.

/HW

Nu finns resultat samt bilder upp på LMS hemsida!
Som synes så gäller det att ta sats inför hoppet för att nå ner till de riktigt låga tiderna! :D

Bifogat

• ejdehagekompression.jpg
    ejdehagekompression.jpg
    54.5 KB · Visningar: 111
Några resultat listor?

Attans att man har ett sådant jobb där det är svårt att bli ledig.

Fixx skrev:
Några resultat listor?

Attans att man har ett sådant jobb där det är svårt att bli ledig.
Kika under Resultat på roadracingsidorna på www.lms.se så finns finalen och alla varvtider i alla fall.

Det va en riktigt trevligt tillställning! Skurna slicks & regn va kanske helt optimalt iofs :)

Inte en enda action bild på mig? :( Fina blder annars! :tummenupp

Kommer det publiceras mer resultat från semi, sista chansen mm. senare?

Torkel skrev:
Nu finns resultat samt bilder upp på LMS hemsida!
Som synes så gäller det att ta sats inför hoppet för att nå ner till de riktigt låga tiderna! :D
Fy satan så den ser ut. Nu fattar jag varför man kan bli omflugen i det jädra hoppet :crash

Så det var du Chris som höll Qvarnaflaggan högt alldeles själv!?! Där ser man :tummenupp
Visst sköttes vavräkningen och transponderborttagningen alldels utmärkt :hihi

Chris Husky skrev:
Det va en riktigt trevligt tillställning! Skurna slicks & regn va kanske helt optimalt iofs :)

Inte en enda action bild på mig? :( Fina blder annars! :tummenupp

Kommer det publiceras mer resultat från semi, sista chansen mm. senare?
Husqvarna, hmm då är det här du alltså?
http://www.lms.se/Roadraci/imagearchive/images/040831/P1060607.html
Det är alla bilder jag har tyvärr. Jag ska kolla med tidtagnings-Göran om han kan få fram de övriga heaten också.

Kanontävling

Vill ge en eloge till LMS för superbra tävling, så här skall motard åkas!
Hoppas på fler nästa säsong.
No 37 Stefan Karlsson

Det kommer mer bilder under veckan, det var en hobby fotograf ute och jag får hans bilder senare under veckan.

Chris Husky skrev:
Jaså det va du som fixade det, trevligt att råkas!
Jag å mindraper kanske man ska förtydliga det till....

Blir det inget med fullständiga resultat och/eller mer bilder?
Det hade varit trevligt om det gått ordna. :)

Chris Husky skrev:
Blir det inget med fullständiga resultat och/eller mer bilder?
Det hade varit trevligt om det gått ordna. :)
Jag har jobbat utomlands hela veckan och är snart på väg till Falkenberg för årets sista tävling MEN jag har fått alla resultat och de kommer upp på LMS hemsida så snart jag får lite andrum!

/Torkel

Torkel skrev:
Jag har jobbat utomlands hela veckan och är snart på väg till Falkenberg för årets sista tävling MEN jag har fått alla resultat och de kommer upp på LMS hemsida så snart jag får lite andrum!

/Torkel

:tummenupp

Torkel skrev:

/Torkel
Finns under Resultat på LMS nu!

*/ ?>
Back