Motardrånare i Uppsala?

Såg nästan ut som Magnus hoj det där - en kille som bor i Bålsta :) Men jag tror han slängt sina MT60 vid det här laget...
 
Om de inte lyckas lösa rånet, så kan ju ev KTM spekulanter vända sig till
polisstationen och diskutera pris.... hojen har ju dessutom bra meriter vad gäller
att undkomma ev. förföljare... :hihi
 
Hondacrf450sm skrev:
Om de inte lyckas lösa rånet, så kan ju ev KTM spekulanter vända sig till
polisstationen och diskutera pris.... hojen har ju dessutom bra meriter vad gäller
att undkomma ev. förföljare... :hihi

:D :D
 
Det skulle kunna vara min som jag blev av med i somras, men jag hade dekalerna kvar på kylarvingarna.
 
devetdu skrev:
kanske är ragnar som är missnöjd med sin lön!?!?!?!
:va

:D
Fast då hade han inte haft så diskret hoj, utan dekaler och annat.
+ att han hade lämnat ett orange spår av KTM-reklam efter sig om jag känner
honom rätt?! :hihi
 
Hondacrf450sm skrev:
:D
Fast då hade han inte haft så diskret hoj, utan dekaler och annat.
+ att han hade lämnat ett orange spår av KTM-reklam efter sig om jag känner
honom rätt?! :hihi

Japp, hade legat KTM Power Parts kataloger Überalles :D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top