MotardKurs på Åland 30-31 Augusti, Nästa helg!

kom igen nu va e detta anmäl er gubbs
e hur roligt å lärorikt som helst
keso å robbertson säger bara häng på

Nu e det inte långt kvar!

Fick ett mail att de flest andra skulle åka med 15:00 färjan. Men jag har bokat 18:00. Skall man ändra det eller skall vi götelaburgare åka 18?

Det finns fortfarande platser kvar till kursen och jag har fortfarande en plats över i kärran om nån e sugen. Bara att boka!

Nu e det inte långt kvar!

Fick ett mail att de flest andra skulle åka med 15:00 färjan. Men jag har bokat 18:00. Skall man ändra det eller skall vi götelaburgare åka 18?

Det finns fortfarande platser kvar till kursen och jag har fortfarande en plats över i kärran om nån e sugen. Bara att boka!

jag fatta de som att det bara var kursledarna som skulle åka över vid 3.:va
jag bokade i alla fall kl8, ska vi ta smörgåsbord på dit eller hemvägen?:tungan

Gött d! Då kör vi på 8a färjan då:tummenupp . Var inte så sugen att dra från gbg vid 6 iaf....Åland here we comes!:yoparty

När åker ni? Ja o kerttu åker kl 12, stannar för lunch o avdumpning av min jycke i örebro vid typ 15-tiden o sen vidare uppåt.

Har du fixat punkan eller ska du va mä oss o kränga däck ikväll? Vi börjar kl 18 hos mig.

ska vi ta smörgåsbord på dit eller hemvägen?:tungan

De hade ju himla smaskiga efterrätter... Kan va gott o ta det på ditvägen, när man fortfarande lever, på hemvägen kan man ju sitta o sova i ett hörn eller så.. :)

Last edited:
När åker ni? Ja o kerttu åker kl 12, stannar för lunch o avdumpning av min jycke i örebro vid typ 15-tiden o sen vidare uppåt.

Har du fixat punkan eller ska du va mä oss o kränga däck ikväll? Vi börjar kl 18 hos mig.

Lg skulle slänga av barnen på dagis vid 10. Sen lastar vi på hans grejer och rullar uppåt. Vi kanska kan ses på nått fik om det passar in i tiden.

Punkan fixa jag hos superbike. är lite lat av mig:tungan . Så hojen e snart raceklar. Bara att fixa krashpuckarna och uppsamlingskärl så e den fit for fight. För övrigt fattar jag inte varför jag skall ha krashpuckar, jag kommer ju inte vurpa.:va :tungan

läste att det skulle snöa,storma,blixtra,regna,orkanvindar,översvämning plus massa tråkig väder på Åland nu till helgen:gnissla

Du e så avendsjuk nu va. :pannkyss Du kan va min lilla bitch om du vill :D

Lg skulle slänga av barnen på dagis vid 10. Sen lastar vi på hans grejer och rullar uppåt. Vi kanska kan ses på nått fik om det passar in i tiden.

Punkan fixa jag hos superbike. är lite lat av mig:tungan . Så hojen e snart raceklar. Bara att fixa krashpuckarna och uppsamlingskärl så e den fit for fight. För övrigt fattar jag inte varför jag skall ha krashpuckar, jag kommer ju inte vurpa.:va :tungan

Du e så avendsjuk nu va. :pannkyss Du kan va min lilla bitch om du vill :D

:kulspruta :kulspruta :machinegu :machinegu :kryckor

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup