Motardkit? Vars kan man köpa det?

zerohero

Ny medlem
Gick med
19 Mar 2009
Hoj
Crf 450
Hej!

Jag tänkte fråga vars man kan köpa motardkit till en Crf 450 -07 ? :confused:
Eller om de finns något ställe där man kan beställa?

Värkar som att det inte är så lätt få tag på eller de är knappt nån på blocket eller om man googlar efter de att man hittar nå? :huvet

Så vore tacksam om någon kunde ge nått ställe man kan beställa ifrån eller om någon kan hjälpa mig med den saken? :)

Tack på förhand :hihi

Hmm, jag är nästan helt säker på att hjul från hva typ 99-04 passar förutsatt att dom inte har ändrat nåra hjulaxeldiametrar på hondorna... Och passar dom så passar även yamaha.

Går kanske att maila eller kontakta HM i Italien (som bygger om crf 450 med motardhjul, ljus osv som är gatgodkända) och fråga om det finns ngn återförsäljare av motardprylar i Sverige där du kan handla. Givetvis kan man väl kontakta vilken Honda återförsäljare som helst så kan dem säkert få fram det.

Du kan ju fråga nån som tävlar med honda. Ställ frågan i tävlingsdelen så kanske någon ser det o svarar.

Går kanske att maila eller kontakta HM i Italien (som bygger om crf 450 med motardhjul, ljus osv som är gatgodkända) och fråga om det finns ngn återförsäljare av motardprylar i Sverige där du kan handla. Givetvis kan man väl kontakta vilken Honda återförsäljare som helst så kan dem säkert få fram det.

Okej :) Jag ska se om jag kan få fram nå.. tänkte bara att de är inte så många eller lätt att bara knalla in på nått ställe och fråga. men en Hnda återförsäljare borde juh kunna hjälpa mig med den saken :)

Hmm, jag är nästan helt säker på att hjul från hva typ 99-04 passar förutsatt att dom inte har ändrat nåra hjulaxeldiametrar på hondorna... Och passar dom så passar även yamaha.

Okej! Ja man borde juh kunna kolla upp om de passar osv? Så har hojjarna samma hjulaxeldiameter borde juh de passa en del andra modeller oxå :)

Men man får forska lite för att kunna ännu få tag i något "motardkit" de värkar juh inte vara allt för lätt att bara beställa så dära? Vet någon om de är billigare att beställa från tex tyskland eller dylikt? :gnissla

Last edited:
Ungefär vilken handlare som helst som riktar sig mot SM/MX kan skaffa fram hjul. Finns en uppsjö av tillverkare... Behöver inte vara Honda ÅF

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back