Motardköp

Den ända täta service intervallen du måste göra på 450/510 qvarnan är att byta olja. Och att byta olja tar max 5min, så jag skulle valt en rolig 450 hoj mot för en lc4 eller drz (för dom är lika roliga att köra som en buss)
Sedan byter man oljefiltret varannan gång.
Ställa ventiler ska du inte behöva göra. Utan det man gör är att kolla upp ventilspelet va 25:e timme. Och har spelet ändrats då shimsar man om ventilerna.

ok låter vettigt... ska titta på 525an och wr 450 dom verkar mest intressanta.

medium skrev:
2671228 Har ringt runt lite till några företag och det var några som sa att det inte skulle bli några problem att bygga om.

Jo bakbromsen måste upp till styret tror det är krav från vägverket.

Har alltid varit sugen att köra motorcykel men aldrig trott att det skulle fungera men jag fick prova på en polares cross i somras och upptäckte att det funkade lite smådetaljer som man behöver fixa men varför begränsa sig för att man har ett handikapp? Finns ingen anledning...

Var www.bikez.com inte ridez.com där jag har tittat runt på vikterna på dom olika hojjarna.

http://www.blocket.se/vi/10179410.htm?ca=2_s En sorts honda 450, mkt service på den?

Har haft en ny -05 som jag körde ca 40 tim med men enda jag gjorde var att byta olja/filter, tvätta luftfilter & kontrollerade ventilspel men behövde aldrig justera. Vet dock inte om där är ngn större skillnad på -05 & -03 (tror den är det som är i annonsen) men räkna me att mecka en del, kolvbyte vet jag är vid ca 50 tim (så vida man inte kör hårt på bana för då är det ännu tätare). Är dock en jävligt kul hoj att köra me grym väghållning & grymt smidig..

Har en kompis som ska sälja sin Honda CRF 450 HM. Kan nog pruta lite säkert. Ligger här på Köp/Säljes. Kan va ärlig, aldrig sett en så välvårdad hoj. Tyvärr måste han ha tillgång till bil, därför han säljer den.

fLedLik skrev:
2672556 Har en kompis som ska sälja sin Honda CRF 450 HM. Kan nog pruta lite säkert. Ligger här på Köp/Säljes. Kan va ärlig, aldrig sett en så välvårdad hoj. Tyvärr måste han ha tillgång till bil, därför han säljer den.

Den har ju ingen elstart

2007 kommer fö ktms 2taktare med elstart, om du kikat på 2taktare

Har en fin ktm 625a till salu.
Dock tror jag den blir för tung samt inte så bra svängradie.
Fast det kan nog funka, du kan få komma o provsitta o klämma om du vill (Bor dock i Karlstad).

Kan du inte stödja alls på benet? Välter du då om hojjen råkar luta över på den sidan?
Helt rätt inställning iaf! Kör hårt!

Back