Motardhojar i Växjö med omnejd...?

i do, sen känner jag en hög(det vill säga 2) från ingelstad. ett par tre fyra fem stycken kanske man kan samla ihop i växjö.

wippe skrev:
2671213 i do, sen känner jag en hög(det vill säga 2) från ingelstad. ett par tre fyra fem stycken kanske man kan samla ihop i växjö.

Det kanske vore en idé. Just nu känns det lite avlägset. Får leka med crossen fram till värmen...

Jodå, Wippe och några till där ute sen är det MaQ och jag i Växjö..

Gick dock inte så bra sist vi var ute o körde..

He he... hur e det me knät nu då.....
funderar lite på att köpa en Husaberg 650!

Jodå, Wippe och några till där ute sen är det MaQ och jag i Växjö..

Gick dock inte så bra sist vi var ute o körde..

Bor inte i bushen längre danne....
Husaberg är skräp, det är ju köra man vill göra med en hoj, inte skruva:pannkyss

2753132 He he... hur e det me knät nu då.....
funderar lite på att köpa en Husaberg 650!
@Gixer:Jodå, knät börjar väl komma igång så smått men mycket rehab kvar innan det är bra..

Tjöp!!!!!!

@Wippe: Var bor du nu då? Inte sugen på lite vinter åka snart (så fort vägarna blir rena iaf)?

@Gixer:Jodå, knät börjar väl komma igång så smått men mycket rehab kvar innan det är bra..

Oki det e som här då eller ja kanske inte så farligt som för dig men.... plockade bort minisken för ett tag sen så det e rehab för hela slanten här me.

Lånar tråden lite för att fråga er rutinerade rävar från växjö. Hur är gocart hallen i växjö. Finns det möjlighet att köra där med minimoto eller/och motard. Sugen på att tjööpa så att man kan köra på vintern också.

Lånar tråden lite för att fråga er rutinerade rävar från växjö. Hur är gocart hallen i växjö. Finns det möjlighet att köra där med minimoto eller/och motard. Sugen på att tjööpa så att man kan köra på vintern också.

Har kollat med killen som driver gokart hallen, det är bara att glömma..

Inte fiddy, inte motard...

Men fiddy kan man ju köra utomhus på vintern.. Ska nog ut o grus åka lite med min i helgen..

@Gixer:Jodå, knät börjar väl komma igång så smått men mycket rehab kvar innan det är bra...

Oki det e som här då eller ja kanske inte så farligt som för dig men.... plockade bort minisken för ett tag sen så det e rehab för hela slanten här me.

Behövs inte den?

Rehab suger!!!

Bifogat

• Pitpro'.jpg
    Pitpro'.jpg
    68.1 KB · Visningar: 72
Last edited:
Blå R1
Behövs inte den?
Rehab suger

Det tror ja inte dom tog bort skiten så den behövs säker inte... man e ju lite lättare nu iallafall då går hojen lite fortare kanske :D

He he suger satan juh!!!

Ni får skaffa spikdäck till era motarder. Själv var jag ute igår och körde i 30 min på min egna bana hemma. Skitkul..dock träningsvärk till förbannelse.

Tjena Filip
Vi var i racehouse å åkte i söndags.
Det var 2 st växjö som åkte
Men jag åkte minimoto.
Ring å häng på
MVH BC
Jag har ingen dator längre
070/419 44 41

Är ni något folk i växjö som åker fortfarande?
Stunta någon gång kanske?

är det fortfarande nån som gillar att köra runt växjö?? Jag är typ själv och kör (Lessebo)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT