Motardhandlare i Stockholm

P-son

Yihaaaaa
Gick med
19 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Såld...
Nån som vet var man kan åka å kolla lite (klämma känna) på motarder i Stockholm med omnejd? Ska KANSKE köpa en men har inte en AAAAAANING vad jag ska köpa. Alla säger olika! :va

Några sista minuten idéer??? :Bugar
 
Olle Ohlsson Racing, Arlanda

Kör massa olika, bilda dig en uppfattning, tänk efter vad du ska göra med den. Sen köper du en ny Husa FS650e såklart.
 
Eller så köper du min HM 450 motard?
Pris 73.900:- vsa inkl crosskit.
Gått 59 tim, 338 mil, i nyskick!!!
Nypris är ju 93.900:-
/Andreas
 
Last edited:
Kontrar med en till fråga, finns det någon handlare i sthlm som låter en att inte bara klämma utan provköra?

Helst Husaberg, för det är en sån jag vill ha! :yoparty


/Zana


Edit: Helst Husaberg, för det är en sån jag SKA ha! :yoparty
 
Last edited:
Zana skrev:
Kontrar med en till fråga, finns det någon handlare i sthlm som låter en att inte bara klämma utan provköra?

Helst Husaberg, för det är en sån jag vill ha! :yoparty


/Zana


Edit: Helst Husaberg, för det är en sån jag SKA ha! :yoparty

Jag provkörde Husa hos Olle O, hur lugnt som helst.
Fast det var en inbyteshoj iåförsig, precis likadan som den jag köpte sen dock.

Han hade ingen motard hemma sist jag var där men det e 3 veckor sedan så ring å kolla.
 
kiko skrev:
Jag provkörde Husa hos Olle O, hur lugnt som helst.
Fast det var en inbyteshoj iåförsig, precis likadan som den jag köpte sen dock.

Han hade ingen motard hemma sist jag var där men det e 3 veckor sedan så ring å kolla.

Jag har ju aldrig provkört ett fordon hos en handlare förut, bara på öppet hus osv... Men är det bara att komma förbi och verka seriös så får man provköra, eller måste man nästan lägga insatsen på hojen innan man får köra en repa?

Tack för svaret iallafall...


/Z
 
Zana skrev:
Jag har ju aldrig provkört ett fordon hos en handlare förut, bara på öppet hus osv... Men är det bara att komma förbi och verka seriös så får man provköra, eller måste man nästan lägga insatsen på hojen innan man får köra en repa?

Tack för svaret iallafall...


/Z

Ja ringde å hörde om de hade nån hoj hemma.
Just då hade han en Husa hemma som blivit inbytt å tyckte att det bara va å komma å prova den. Åkte dit nån dag senare å testade ... no worries.

Dock lär du nog få svårt å prova ev. fabriksnya hojar de kan ha hemma.
Vet inte om han har några egentliga demo hojjar men ring å surra ... de e hur softa som helst :)
 
kiko skrev:
Ja ringde å hörde om de hade nån hoj hemma.
Just då hade han en Husa hemma som blivit inbytt å tyckte att det bara va å komma å prova den. Åkte dit nån dag senare å testade ... no worries.

Dock lär du nog få svårt å prova ev. fabriksnya hojar de kan ha hemma.
Vet inte om han har några egentliga demo hojjar men ring å surra ... de e hur softa som helst :)

Coolt... :tummenupp

/Z
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top