Motardfilmer från Västerås...

åh mi godd!! Var tvungen att re-posta då "hela" filmen kommit upp i två halvor på youtube, dessvärre. Dock grinar jag inte för det utan stormtrivs framför datorn när jag glor igenom filmen gång på gång.

Det jag saknar.....!! Det är motorljudet, har för mig att du sa att ljudet knasade men fan, jag tyckte det var mer än väl på småklippen, ger mer feeling också så en hel film som är nedladdningsbar med motorljud och fortfarande musiken i bakgrunden skulle vara GULD värd.

Tack igen!

åh mi godd!! Var tvungen att re-posta då "hela" filmen kommit upp i två halvor på youtube, dessvärre. Dock grinar jag inte för det utan stormtrivs framför datorn när jag glor igenom filmen gång på gång.

Det jag saknar.....!! Det är motorljudet, har för mig att du sa att ljudet knasade men fan, jag tyckte det var mer än väl på småklippen, ger mer feeling också så en hel film som är nedladdningsbar med motorljud och fortfarande musiken i bakgrunden skulle vara GULD värd.

Tack igen!

Jag håller på att fixa en lösning med ljudet. Det är vinden som gör att allt bara skiter sig. Den här filmen slängde jag ihop på mindre än en timme. Jag har inte lagt ner nån energi för att få den riktigt bra.

Det här var ett test för att kika hur vi skulle sätta kameran, hur kvaliteten blev osv... Vi har väl kört en 5 ggr till efter detta så nu har jag snart ordentligt material för att dra ihop en hel, bättre rulle! Och hemsida är på väg upp också... Så då kan vi köra med bättre kvalitet. :tummenupp

Är det bara jag som är grinig eller så är ni andra så lättroade med detta är så dålig underhållning, lär er från denna gör om gör rätt nästa år.
http://www.dailymotion.com/playlist/x7nqy_jpsv14_motos/video/x3s04q_1007-montee-ospedale_auto

Vi måste ha högre mål än så grappar...

Vadå nästa år, vi kör motard! Vi ska köra hela hösten... :)

Skaffa motard och häng med ut och kör istället för att gnälla!

Last edited:
Vadå nästa år, vi kör motard! Vi ska köra hela hösten... :)

Skaffa motard och häng med ut och kör istället för att gnälla!

Jag kan med köra upp och ner för trappor året runt (iaf ner), jag menar bara gör pappa stolt på nån bana eller spela in en film där du faktiskt lägger ner hojen så krävs det lite värme i den gråa, kalla och hårda massan som kallas asfalt.

Inspirerande. Ni ser ut att ha grymt kul :). Önskar jag hade lite fler dårar här att åka med :)

Jag kan med köra upp och ner för trappor året runt (iaf ner), jag menar bara gör pappa stolt på nån bana eller spela in en film där du faktiskt lägger ner hojen så krävs det lite värme i den gråa, kalla och hårda massan som kallas asfalt.

Bitter-Britta!:FU

Som sagt, DET KOMMER!! Jag har haft kameran i en månad!... Det kommer köras en hel del bana också om du bara kan lugna dig din GIRIga jävel... :)

Och det finns ju massor med bankörningsfilmer på nätet... Men det finns få gatfilmer med motarder... Iallafall bra filmer... Och vår första va inte bra, det håller jag med om men som sagt, det va ju första körningen med kameran!

Det är ingen här som behöver en fin sadel till en ktm 660? :)

Nej, tyvärr! Sålde min 660 i våras... Den är för tung! ;)

Last edited:
suverän film.. ser fram mot hemsa + fler filmer!
ska man sälja lillhojjen å köpa motard istället....

att vara eller inte vara.. det är frågan.. :va

Last edited:
Bitter-Britta!:FU

Som sagt, DET KOMMER!! Jag har haft kameran i en månad!... Det kommer köras en hel del bana också om du bara kan lugna dig din GIRIga jävel... :)

Och det finns ju massor med bankörningsfilmer på nätet... Men det finns få gatfilmer med motarder... Iallafall bra filmer... Och vår första va inte bra, det håller jag med om men som sagt, det va ju första körningen med kameran!

Nej, tyvärr! Sålde min 660 i våras... Den är för tung! ;)

Då kan du ju montera kameran på mig när jag kör med banhojen..Jag LOVAR att inte krascha, har ju aldrigt kraschat förut så varför börja nu?:rolleyes:

Nej, nu tar jag och åker på bröllopsresa i USA i två veckor! :)
När jag kommer hem så ska jag redigera resten av materialet jag har liggandes. Och btw är en hemsida på gång för Superretards Västerås.

Då kommer alla filmer att läggas upp där!

Fan... Det här är ju så bra att man funderar på att sponsra ert olagliga betende med en "motorsportsmikrofon"! :tummenupp

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!