Motardfilmer från Västerås...

VILL SE MEEEEEEER :D :yoparty :tungan :tummenupp

Mäktigt underhållande! (nu blir jag ännu mer sur att utbildningen jag tänkt börja på i Västerås lades ner... hade mer än gärna hängt på er och lekt loss)

Ser riktigt bra ut :tummenupp
Man blir lika glad vartenda gång man ser er här i vår stora stad :)

Hur kör ni egentligt..galningar!

Idioter säger jag bara. :finger
Fattar ni inte att man blir åksugen när man tittar?
Inte så djävla kul när man sitter här med ett skadat knä!
Vänta bara till nästa säsong, då ska jag fan åka ifrån er allihop. PÅ FRAMHJULET! :arsele

Hääärliga filmer!!! :tummenupp

På Powermeet i somras fick jag och grabbarna i bilen vi åkte, en uppvisning av ett gäng på motarder... Kan det måhända varit er vi såg?

Hah

Har sett er ett flertal gånger..Nästa vår då kommer jag också glida runt i v-ås men inte så off - track som ni. haha..

Har du ingen stanns att lägga up hela filmen på 2 GIG? så att det blir bättre kvalitet och så att man slipper del 1 och del 2 var för sig...Så att det blir en hel film helt enkelt. Mycket bra film annars ligger i samma kvalite som Orminge :tummenupp

Hääärliga filmer!!! :tummenupp

På Powermeet i somras fick jag och grabbarna i bilen vi åkte, en uppvisning av ett gäng på motarder... Kan det måhända varit er vi såg?

Det va definitivt vi! Vi va ute och körde en hel del då... :tummenupp

Vad för hojar har ni som kör i filmen?

Det är 3 ktm 525 Exc och ett par Aprilia 550...

Har du ingen stanns att lägga up hela filmen på 2 GIG? så att det blir bättre kvalitet och så att man slipper del 1 och del 2 var för sig...Så att det blir en hel film helt enkelt. Mycket bra film annars ligger i samma kvalite som Orminge :tummenupp

Håller på att greja lite med att fixa en hemsida. Då kommer vi att panga upp alla filmer där... Det kommer att komma upp mer och bättre filmer nu under vintern... Just nu åker vi och filmar för fullt... Allt för att kunna redigera ihop en grymt film!

Har sett er ett flertal gånger..Nästa vår då kommer jag också glida runt i v-ås men inte så off - track som ni. haha..

Det ska vi nog bli två om... Precis sådär lät jag för 2 år sen... Klart du ska med och köra offroad! :)

Last edited:
Right back at ya! Skymtade inte en spinkig kille med en Aprilia.... Konstigt! :tungan

Lär ju inte vart jag iaf..jag är ju rätt så grov av mig:brinnerup

.

Idioter säger jag bara. :finger
Fattar ni inte att man blir åksugen när man tittar?
Inte så djävla kul när man sitter här med ett skadat knä!
Vänta bara till nästa säsong, då ska jag fan åka ifrån er allihop. PÅ FRAMHJULET! :arsele

Ja ett hjul är ju nåt som verkar funka bra för dig..montera bort bakdäcket? bara onödig vikt ju:tungan
Men jag ska ändå komma först! vinna vinna vinna!!!:whip :crash

Ja ett hjul är ju nåt som verkar funka bra för dig..montera bort bakdäcket? bara onödig vikt ju:tungan
Men jag ska ändå komma först! vinna vinna vinna!!!:whip :crash

Du kan ju börja med att klara av en hel tävling utan att vurpa! :) Hahaha... Du är en krashkåpstillverkares bästa dröm!

Du kan ju börja med att klara av en hel tävling utan att vurpa! :) Hahaha... Du är en krashkåpstillverkares bästa dröm!

Det var bara i år..var ju tvungen att testa hur fort man kunde köra.
nästa år ska jag hålla mig på hjulen.............och vinna:yoparty :D Först till donken vinner!!!

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph