Motardfilmer från sommaren 2010?

asdf

rastafari
Gick med
12 Jun 2008
Hoj
EXC 450 -06 *Såld* 660 SMC -05 *Såld* FS650 -08 *Såld* EXC 525 -06
Tja,

Är det någon som kan länka lite schysta motardfilmer från den här sommaren? Har sett alla gamla på youtube, GBG motard, SuperRetards osv men finns det något nytt från i somras man missat?

Räcker det inte med alla på youtube o här :tungan skämtosido, du nämde aldrig pimpstars filmer men jag antar du sett dom oxå...

• Gilla
Reaktioner: p2p
Räcker det inte med alla på youtube o här :tungan skämtosido, du nämde aldrig pimpstars filmer men jag antar du sett dom oxå...

lyckades inte få upp filmen men filmen heter Dumheter på motard 2, dock är inte denna från 2010, lades upp 2006

http://video.google.com/videoplay?docid=9203087670215995130#

Sett dom :tummenupp

kan ladda upp 25 gb diverse motorcykelklipp, visserligen är nog 85 % redan sådant de flesta sett men endå, kanske skulle kunna vara något?

Alla är ju inte direkt 1080p

Vad tros kan vara "bästa" uppladdningssättet, torrent eller typ en rar fil på någon sida som "rapidshare" osv?

Ja, ladda gärna upp! Kanske på youtube om du har något konto där...

Inte motardfilmer men Slitex och Piteå ugr eller vad dom heter är inte helt fel att kolla.

sök på youtube efter sudden711 så får du fram 3 st filmer som e värda att se på.
film 1 heter eastcoast drivers
film 2 heter ecd2
film 3 heter ecd3

Bad Ass boys mc är helt klart sevärt! Fast dom kanske du har sett iom att du sett pimpstars?

Rotade runt lite i mina favoriter på youtube! De är säkert inte från 2010, men går nog att kolla på endå. De du räknat upp räcker långt! Har tyvärr inte sparat vanliga hulligankörningar, utan är bara lustiga eller utstickande klipp här nedan:
[YOUTUBE-ID]JzzvzoJIS48[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]GeoRM7KeqC0[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]CrR_tupGku8[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]-WfHtiJVPi4[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]ei7Z1K-UveE[/YOUTUBE-ID]

Sen är ju Riders of the North fina med!

[YOUTUBE-ID]uJrZmiqaSW0[/YOUTUBE-ID]

Haha... Skönt att höra att folk uppskattar ens filmer iallafall... :) Även fast det blev så många i år!

Nu blir det nog hojbyte till en Sporthoj denna sommar... Annons av KTM 525an kommer snart ut på blocket. :)

Haha... Skönt att höra att folk uppskattar ens filmer iallafall... :) Även fast det blev så många i år!

Nu blir det nog hojbyte till en Sporthoj denna sommar... Annons av KTM 525an kommer snart ut på blocket. :)

De rer du aaaaldrig ut :krama... Once a retard, always a retard :D

Bra ide :yoparty fast annars kan du ju lägga upp filmerna som .rar fil på megaupload eller en sån sida, så slipper du sitta och seeda:tummenupp

det ser så jävla grymt härligt ut att komma med en motard i fullaste bredställ in i en kurva... (e nog samma feeling med en sport/touring hoj eller?)

bra idé, men vet inte hur det är med max storlek man får ha där osv?

vet någon en bra sida så kan jag lägga upp där med :)

vissa filmer är ju stora som man inte kan dela upp, flera gb osv.

Winrar kan dela upp filerna i många småfiler, där du bestämmer antingen antal eller hur stora de ska vara.

Verkar vara 2 amerikaner som laddar ner din torrent, eller är det nån här som kör tunnel?

Delat upp dessa 25 gb i 6 st .rar filer, 6 torrenter. ( ursäktar att de inte är lika stora, bara tog några i följd när jag gjorde de till .rar filer )

Varför dela upp?

Opackad stortorrent är väl bättre? ;)

Testar att ta ner 2 filmer från FTP servern, återkommer när de är klara så kan jag säga hur snabbt det gick. men om du kör torrent samtidigt så går det nog inte särskilt snabbt.

Kan för övrigt säga att i alla fall några av filmerna där kostar pengar, är nog inte särskilt bra att ha uppe dem. Dessutom är de gjorda av medlemmar här...

Edit: Nu har jag laddat ner 2 filmer. Tog nästan en timme tyvärr.

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back