Motardfilm: Dumheter på Motard

:tummenupp av 5 möjliga, suveränt spydigt att wheela framför polisen i slutet! :D :D

Härlig film som man till skillnad från många andra orkar se från början till slut

Mvh Blip

Blip skrev:
:tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp av 5 möjliga, suveränt spydigt att wheela framför polisen i slutet! :D :D

Härlig film som man till skillnad från många andra orkar se från början till slut

Mvh Blip

Edit: ojdå, blev en eller två öl för mycket innan :p

Klockren film!!!
Skönt att se att det finns folk som vet hur man leker med en motard i stan! mer sånt!
vore kul att få se hur det gick för snuten att hänga på!

fan nu vill jag ut och leka...... i morrn (söndag) då skall amn svina lite inte i stan! och det är ert fel!!! :tummenupp

El Presidente skrev:
TACK snälla för alla svar jag fått på den "jobbiga" frågan om codec, jag är väldans tacksam till alla medknuttar som orkat engagera o bemöda sig att svara................
:rolleyes:

Det är "MPEG-2 I-frame Video Codec " finns att hämta här:http://www.etymonix.com/download/download.htm
MPEG-2 VfW Codec v1.10
Kanske finns nån bättre men den fungerade i min Mediaspelare 9 iaf.

Last edited:
Den var riktigt grym den rullen... :tummenupp Kanske ska skaffa Motard när man blir stor? :confused:

Super snygg film. Man blir så jäkla åksugen när man ser det bara. Har sett filmen 1 gång varje dag senaste veckan och förstår ej ur man ska kunna uthärda den långa vinter. :gråta

Dax att krypa in i sitt lilla vinter ide bye bye ! :hej

moggward skrev:
jag la ut den jag med nu.. igen. råkade frixa bort när jag installerade om servern..

Filmen

10mbit http...

Man tackar återigen moggword! F ö är Dumheter 2 på gång... Några tips på vad vi ska hitta på?

Räcerman skrev:
Man tackar återigen moggword! F ö är Dumheter 2 på gång... Några tips på vad vi ska hitta på?

Fortsätt i samma stil. Absolut den bästa motard filmen jag sett. :tummenupp

tankar nu hoppas den är klar i kväll!! jag tror att den är bra allt på sm är as coolt tycker jag! det ska vara SM :kocko

MVH Micke...NR:7

Klart värt besväret att ladda ner, läckert i början med motarderna som kommer ur röken, Mkt härlig körning ungefär efter mitt eget motto "där det går köra, där får man köra".

Klart att farbror blå ville va med på filmen också :hihi , riktiga pooser poliser.
Schysst att dela med av buset :Bugar :tummenupp

Så jäkla bra film! Har sett den minst 10 gånger allt som allt. :yoparty

När väntas 2an vara klar för avnjutning? :)

Tjet skrev:
Så jäkla bra film! Har sett den minst 10 gånger allt som allt. :yoparty

När väntas 2an vara klar för avnjutning? :)

Tja! Vi har inte börjat filma ännu, men å andra sidan gjordes ju ettan på en helg. Förmodligen blir tvåan klar nån gång i höst kan jag tänka mig...

Började precis tanka... ligger i 830 kb/s från länken i första inlägget! :yoparty snart dags att kolla!

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti