Motardförare som provkörde ducce i arboga?

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Var på bikecenter i arboga i lördags och såg där två fina husabergare (ehhh, 625:or kanske) men inga förare verkade det som. Var det kanske supermoto och nån mer från örebro? Jag var iaf den som kom på en svart xr600 (i bara jeans :rodnar )
Nå, blir det ducce-köp kanske? Vågade inte provköra för att självrisken var på 12 000:- om man klotar och med min otur så hade jag ju gjort det om jag hade provkört :(

Var sækert Supermoto och Mindraper....asså SATAN att man inte ær hemma då...jæææla skit!

Men om dom ska køpa ducce...haha, tror jag knappast, ingen av dom har sett ljuset med att ha fler æn en hoj :fakta ;)

Just ja....Husa 650 har dom.....och dom ær på...tadaa, 650 kubik, inte 625.2 som vissa andra borrar upp sina till och kallar 650, 620, 640 or whatever :7peta :D

Jepp, var vi :D

Hörde att du kom brappandes. Kände igen Isaks hoj när du stannade och skulle bort och snacka lite (och såklart beskåda ändringarna du gjort) men du försvann ju snabbare än man kom upp i 200 på 999an :D

Var kul att flera ville prova bergarna och kom tillbaka med större flin (eller om det var skräck) än efter Duccarna :D

Hojarna kände du tydligen igen och vi känns igen på röd-vit-blå skinnställ. Jag har ett BravePro och mindraper ett gammalt slitet, äckligt i samma färger. Säg hej nästa gång....

phastasphuk skrev:
...Men om dom ska køpa ducce...haha, tror jag knappast, ingen av dom har sett ljuset med att ha fler æn en hoj :fakta ;)...
Sprida anti:fakta på det viset......

Du vet att jag vill ha en hoj till. Faktum är att jag blev galet imponerad av Monster 1000S. Lite samma stuk som motarden faktiskt. Fast inte alls lika mycket, nyah nyah...

Ska komma en Monster S4R om jag minns rätt. Motor från 996 och sving från MH-replican. Kan bli ruggigt bra. Den vill jag ha. "Plötsligt händer det" som trissreklamen säger....

Supermoto skrev:
Jepp, var vi :D

Hörde att du kom brappandes. Kände igen Isaks hoj när du stannade och skulle bort och snacka lite (och såklart beskåda ändringarna du gjort) men du försvann ju snabbare än man kom upp i 200 på 999an :D

Var kul att flera ville prova bergarna och kom tillbaka med större flin (eller om det var skräck) än efter Duccarna :D

Hojarna kände du tydligen igen och vi känns igen på röd-vit-blå skinnställ. Jag har ett BravePro och mindraper ett gammalt slitet, äckligt i samma färger. Säg hej nästa gång....

Åfan, jag kollade men såg ingen som ville vara ägare till hojjarna :) Jag var ju där inne och snackade lite med janne och när jag kom ut trodde jag att ni fortfarande var ute och körde.
Så ni lånade ut hojjarna till de som ville provköra? Det är mäkta imponerande, vettefan om jag skulle våga det.... fast det är klart, om man kunde kräva lika mycket i självrisk som ducce-sthlm så kanske man skulle låna ut den :D
Nästa gång sliter du tag i mig och hälsar! :tummenupp

*snip*Jag var iaf den som kom på en svart xr600*snip*

Jag är nyfiken på hur lackningen av tanken gick?!?

Bender skrev:
*snip*Jag var iaf den som kom på en svart xr600*snip*

Jag är nyfiken på hur lackningen av tanken gick?!?

Ahhh, just ja! Det gick mycket bra och det enda jag kan klaga på är att det blev lite luftbubblor under klarlacken men det var ju för att jag inte hade tid att vänta på att den skulle ligga i ugnen så länge :) Jättefint och blankt och det är vanlig tvåkomponents-billack, dvs samma klarlack som sitter på bilarna=hållbar. Bilder kommer snart.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti